چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

فرمان مودنا دست جولیانی

مودنا والی در کنفرانس خبری که امروز در سالن مطبوعاتی برگزار شد، آلبرتو جولیانی را رسما به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: در کنار جولیانی، رئیس جولیا گابانا و مدیر ورزشی آلبرتو کاسادی، بینش هایی را در مورد انتقال مربیگری و برنامه های آینده این باشگاه را تشریح کردند.

جولیانی دارای رزومه مربیگری چشمگیری از جمله سه قهرمانی ایتالیا، یک قهرمانی یونان، جام های مختلف ملی و بین المللی و مدال نقره در مسابقات قهرمانی اروپا با تیم ملی اسلوونی است.

گابانا به چالش های اخیر تیم پرداخت و تصمیم دشوار جدایی از مربی سابق فرانچسکو پترلا را تصدیق کرد. او بر اعتقاد خود به پتانسیل تیم تاکید کرد و به توانایی جولیانی برای احیای تیم ابراز اطمینان کرد.

کاسادی نیز در مورد تصمیم سریع برای آوردن جولیانی توضیح داد و بر تعهد باشگاه به ترکیبی از استعدادهای جوان و رهبری با تجربه تاکید کرد. او بر اهمیت کشف مجدد هویت و سبک تیم تاکید کرد.

جولیانی با در دست گرفتن فرمان در موقعیتی چالش برانگیز، اشتیاق خود را برای این نقش و ارتباط فوری خود با مدیریت ابراز کرد. او بر اهمیت پرداختن به جنبه‌های فنی و ذهنی بازی، به‌ویژه قبل از بازی آتی آنها مقابل سیویتانوا تأکید کرد.