چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
مشکلات علنی و تمام نشدنی نکونام و خطیر

اخراج نکونام چرا غیرممکن شد!

روز گذشته رسانه باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که نکونام اردوی امارات را لغو کرده اما آنهایی که وی را می شناسند می دانند او این اطلاعیه را بی پاسخ نمی گذارد.

حالا اختلاف در استقلال مثل ابتدای فصل علنی شده و بعید است علیرضا دبیر دوباره طرفین را آشتی بدهد ولی اینکه خطیر و نکونام علیه هم قدرتنمایی کنند چیزی جز خون کردن دلِ هواداران ندارد.

این اولین بار نیست رسانه ها به صورت گزینشی به کمپ حجازی یا پیشتر به ورزشگاه دستگردی فرا خوانده شدند. کمتر کسی است نداند وقتی تمرین تیمی هر روز پشت در بسته برگزار شده و به یکباره باز می شود  قطعا اتفاقی در پیش است، مثل مصاحبه روز گذشته نکونام که اطلاع رسانی هم نشد اما

بهتر است خطیر در تامین منابع مالی،پرداخت ها و جذب بازیکن تیم را به حال خود رها نکند و مثل ماجرای استعفای سامره منفعل نباشد تا تصمیماتِ به خصوص رسانه ای در تیم بزرگی مثل استقلال یکطرفه اتخاذ نشود.

از طرفی نکونام تا بحال بارها مخالفت خود را با اقدامات خطیر اعلام کرده و در حال حاضر همه چیز به ضرر مدیریت استقلال است

زیرا خطیر نتوانسته شرایط را به خوبی رقم بزند  و کم و کاستی های درون باشگاه و همچنین دو دستگی رسانه ای نزد وی و نکونام اوضاع را به ضرر استقلال پیش می برد.

این بار اما نکونام علنی اعلام کرد که قصد رفتن ندارد و حمایت هواداران تیم از او شرایط را طور دیگری رقم زده است زیرا در نهایت سرمربی استقلال  با اعلام اینکه در باشگاه قصد دارند وی را از استقلال دور کنند اوضاع را برای خود تغییر داد و حالا بازهم همه علیه مدیریتی به پا می خیزند که تا به حال اقدام مثبتی برای تیم انجام نداده است و استقلال به واقع از نظر مهره و شرایط ایده ال برای ادامه فصل  دچار مشکل است.

حال باید دید شرایط طرفین در ادامه کار چطور پیش می رود زیرا دعواهای علنی ادامه دار خطیر و نکونام تنها به ضرر استقلال است و بس!

گزارش: سوده رحمانوند