چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

گشتی در حواشی جام ملت های آسیا

اخبار جالب توجهی از متن و حاشیه جام ملت ها انتشار پیدا کرده است که خواندن آنها خالی از لطف نخواهد بود که با نگاهی گذری از نظر علاقه مندان این ورزش می گذرد.

تیم منتخب فانتزی آسیا

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: مهدی طارمی و رامین رضاییان دو ستاره تیم ملی کشورمان با عملکردی درخشان تا اینجای مسابقات جام ملت های آسیا در تیم منتخب فوتبال فانتزی آسیا قرار گرفتند.

ایران پیش از این یک بازیکن در تیم محبوب هواداران فوتبال آسیا را داشت ولی با اضافه شدن نام رضاییان به تیم منتخب تقریبا 20 درصد تیم بهترین های آسیا در اختیار شاگردان قلعه نویی است.

تیم منتخب فانتزی جام ملت های آسیا:

دروازه بان: سوزوکی (ژاپن)

مدافعان: سعود عبدالحمید(عربستان)، رامین رضاییان(ایران) و لی کی جائه(کره جنوبی)

هافبک ها: کوبو(ژاپن)، لی کانگ این(کره جنوبی)، جلیل الیاس(سوریه) و علی جاسم(عراق)

مهاجمان: سون هیونگ مین(کره جنوبی)، مهدی طارمی(ایران) و اوئدا(ژاپن)

گاتزتا دلو و طارمی

باشگاه اینتر در آستانه قطعی کردن خرید مهدی طارمی در همین پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی و انتقال او به نراتزوری در پایان فصل جاری  به عنوان بازیکن آزاد است.

روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت خبر داد؛ باشگاه اینتر در نامه‌ای رسمی به اطلاع باشگاه پورتو رسانده که برای جذب مهدی طارمی به عنوان بازیکن آزاد در تابستان پیش‌ رو؛ با این بازیکن به توافق رسیده است. باشگاه اینتر در این راستا تمام مدارک لازم را به پورتو برای عقد پیش‌قرارداد با این بازیکن ارائه کرده است.

باشگاه اینتر از چند هفته پیش با مدیر برنامه‌های طارمی 31 ساله وارد مذاکره شده و توافق کامل بین طرفین برای عملی شدن این انتقال حاصل شده و این بازیکن ایرانی تصمیم گرفته در پایان فصل با پایان یافتن قراردادش با پورتو، به عنوان بازیکن آزاد به جمع شاگردان سیمونه اینزاگی ملحق شود.

حمایت AFC از داور ایرانی

در پی شکایت عراقی ها از فغانی کنفدراسیون فوتبال آسیا به حمایت از این داور ایرانی برخواست و تاکید کرد: اجازه نمی دهیم به داوران ما اهانت کنید، این محتوای بیانیه امروز کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره اتفاقات بازی عراق و اردن و حمله عراقی ها به علیرضا فغانی داور ایرانی است.

بعد از پایان بازی شب گذشته انواع و اقسام حملات به علیرضا فغانی از فضای مجازی گرفته تا خبرنگاران عراقی علیه داور ایرانی انجام شد.

در پایان بیانیه AFC از علیرضا فغانی حمایت کرد و نوشت: هر گونه تهدید، توهین و نشر اخبار شخصی مربوط به داوران، بازیکنان و مسئولان ما را محکوم می کنیم چون این رفتارها با بازی جوانمردانه تضاد دارد.