چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

فرهادی زاد و تجلیل از بانوان تاثیرگذار

نایب رییس کمیته ملی المپیک گفت: تعداد قابل توجهی از زنان ورزشکار سهمیه می‌گیرند و در المپیک پاریس حضور دارند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: مهین فرهادی‌زاد صبح امروز در حاشیه مراسم تجلیل از بانوان تاثیرگذار در ورزش بیان کرد: کمیسیون زنان و ورزش برنامه تجلیل از تاثیرگذاران ورزش بانوان را تدارک دید و در خدمت بخشی از این عزیزان بودیم و سال آینده برنامه بزرگ‌تری را خواهیم داشت. تعدادی از بانوان پیشکسوت که در دوره گذشته ورزشکاران قوی بودند، امروز در این مراسم حضور داشتند.

فرهادی زاد هم‌چنین گفت: بسیاری از عزیزان با سختی به این مراسم آمدند و باعث خوشحالی ما شد. کمیسیون ورزش و زنان شاخص‌هایی را برای انتخاب بانوی تاثیرگذار تدوین و به فدراسیون‌ها ابلاغ کرد. فدراسیون‌ها نفرات برجسته خود را معرفی کردند. کمیته ملی المپیک هم تعداد قابل توجهی از عزیزانی که شاید در عرصه ورزش فعالیت ندارند را انتخاب کرد و 70 نفر امروز مورد تجلیل قرار گرفتند.

نایب رییس کمیته ملی المپیک در مورد حضور پررنگ زنان در المپیک پاریس تصریح کرد: تعداد قابل توجهی از زنان  سهمیه می‌گیرند و در المپیک پاریس حضور دارند. کمیته ملی المپیک هم ستادی برای حمایت از فدراسیون‌هایی که تلاش می‌کنند تا ورزشکاران‌شان سهمیه بگیرند، تشکیل داده است. تمام حمایت‌های لازم برای کسب سهمیه و حضور بهتر در المپیک را انجام می‌دهیم.