چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
آبادان است و فوتبالش

امامی زاده: در باشگاه غرب آسیا شرکت می کنیم

خوزستان مملو از استعداد های ناشناخته است، از ورزشکاران گرفته که در گرمای جنوب زیر آفتاب سوخته می شوند و در غبار بی توجهی ها به چشم نمی آیند.

یکی از این استعداد ها مربی جوانی است به نام پریسا امامی زاده، مربی گمنامی از شهر ایذه خوزستان که کشتی فرنگی آن در دنیا شهره است.

امامی زاده پریروز با تیم پالایش نفت آبادان قهرمان لیگ برتر فوتسال بانوان شد. تیمش با 52 گل زده و 12 گل خورده بهترین خط دفاع و حمله رقابت ها را به نمایش گذاشت. وی در گفت و گو با البرز ورزشی می گوید: آبادان یک شهر فوتبالی است همه مردم این سامان با فوتبال زندگی می کنند و فوتبال بانوان هم از این منظر مورد توجه است حالا ما امیدوار هستیم که تیم پالایش نفت با حمایت مدیران ورزش دوست این مجموعه با دست پر در جام باشگاه های آسیا شرکت کند هرچند که تا این لحظه صحبت از حضور تیم ما در باشگاه های غرب آسیا است. با این همه اعتقاد دارم که آبادان به فوتبال بانوانش خواهد بالید و مسئولینی که چتر حمایت خود را بر سر ما گسترده اند.

امامی زاده تحصیلات فیزیولوژی ورزشی دارد و دوره مربیگری A آسیا را گذرانده است، افسوس که این چهره های علاقه مند و آگاه اغلب گمنام مانده اند.

گفت و گو: ج - دوستدار