چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
باختی دیگر برای مهرام

تدابیر دفاعی کاله نتیجه داد

هفته هفدهم لیگ برتر آقایان با انجام ۲ دیدار ادامه پیدا کرد.

تیم کاله مازندران در این هفته به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان رفت و با برتری ۸۸ بر ۶۹ به پیروزی رسید. امیرحسین یازرلو در این بازی با ۲۰ امتیاز، ۵ ریباند، ۵ توپ ربایی و کارایی ۲۱ بهترین بازیکن شد.

 این بازی در سالن پیامبر اعظم آمل برگزار شد و درحالی که رضا نوری سرمربی جدید کاله لا تاکتیک دفاعی به مقابله با تیم سرشناس اصفهانی رفته بود در فاکتور ریباندر عالی عمل کرد و ضدحمله های این تیم به ثمر نشست.

بدون تردید روز اصفهانی ها نبود اما اینکه سرمربی تیم ذوب آهن انتشار گاز در سالن را بهانه قرار داده بود به حتم این مسئله باید بازیکنان کاله را نیز تحت تاثیر قرار می داد. مگر می شود بازیکنان دو تیم در یک سالن بازی کنند و هوای یک طرف سالن ناسالم باشد؟

اما اینکه شهر های ورزش خیز مازندران به احاظ امکانات فقیری هستند تردیدی وجود ندارد، تیم آورتای ساری هم به دلیل نداشتن سالن استاندارد در همین سالن غیر استاندارد آمل بازی می کند، باید از مسئولان ورزش استان پرسید چگونه است که شهر های ورزش خیز مازندران فاقد اماکن استاندارد هستند.

این درحالی است که گرگان پایتخت بسکتبال ایران هم سالن منطبق بر داده های بین المللی نیست.

اما در دیگر دیدار هفته هفدهم تیم مهرام تهران مقابل تیم صنعت مس کرمان به میدان رفت و در نهایت این بازی را در وقت اضافه با نتیجه ۹۹ بر ۹۷ واگذار کرد. Corin Darius Henry با ۳۳ امتیاز، ۵ توپ ربایی، ۶ پاس گل و کارایی ۳۰ بهترین بازیکن این دیدار بود. محمد سیستانی مربی نه چندان صاحب نام مس کرمان در این بازی عملکرد خوبی داشت.

مهرام با سرمربی جدید علی آرزومندی هم نتیجه نگرفت، تیم هایی که بد بسته شوند خوب ادامه نمی دهند.

دیدار تیم‌های فولاد هرمزگان و آورتا ساری از هفته هفدهم روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد.

گزارش: ج -دوستدار