چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
روی خط قرمز ها

شایعات در پرسپولیس

طی ۲۴ ساعت گذشته شایعاتی مبنی بر برکناری درویش شنیده شده ولی به صورت رسمی کسی این موضوع را تایید نکرده است.

در شهریور ماه هم درویش تا آستانه برکناری و جدایی از پرسپولیس قرار گرفت ولی در نهایت در این تیم ماندنی شد. حال باید دید این بار شایعات مبنی بر رفتن درویش و تیم مدیریتی پرسپولیس رنگ واقعیت به خود خواهد گرفت و یا باز هم درویش به کارش در پرسپولیس ادامه خواهد داد.

مربی برزیلی پرسپولیس وارد می شود

باشگاه پرسپولیس قصد دارد یک مربی برزیلی را به کادر فنی خود اضافه کند.

 بعد از انتخاب اوسمار ویرا به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس، حالا به پیشنهاد این مربی، قرار است یک مربی برزیلی دیگر به کادر فنی پرسپولیس اضافه شود.

باشگاه پرسپولیس درحال مذاکره با گزینه مد نظر اوسمار است و اگر توافق حاصل شود، این مربی طی یکی دو روز آینده به اردوی پرسپولیس در دوبی ملحق می‌شود.

بازگشت امیری به تر کیب پرسپولیس

مصدومیت‌ها در نیم فصل نخست رقابت‌ها، پرسپولیس را بسیار آزار داد و ترکیب عالی تیم را دچار کمبودهایی کرد. حال در کنار دو بازیکن جدیدی که به خدمت پرسپولیس درآمده‌اند، یکی از مهره‌های کلیدی تیم نه تنها مصدومیت را پشت سر نهاده است که در تمرینات و اردوی دوبی، آمادگی خود را به رخ می‌کشد

وحید امیری، بازیکنی است که چه در پرسپولیس و چه در تیم ملی نه تنها خود همواره مهره موثری است بلکه دوندگی، ‌تجربه و جابه‌جایی‌های مداوم او در حمایت از دیگر بازیکنان، باعث تاثیرگذاری بیشتر آنها می‌شود

از اتفاقات خوب اردوی پرسپولیس در دوبی، آماد‌گی روز افزون وحید امیری در تمرینات است تا برای نیم فصل دوم، امیدوار به حضور تمام عیار و صددرصدی کاپیتان دوم پرسپولیس باشیم.

پرسپولیس به دنبال جذب مهاجم خارجی

باشگاه پرسپولیس بودجه‌ای ۵۰۰ هزار دلاری برای جذب مهاجم خارجی در نظر گرفته است.

بعد از منتفی شدن حضور علیپور در پرسپولیس و با توجه به نیاز این تیم در خط حمله، اوسمار لوس ویرا سرمربی جدید قرمزها نام چند بازیکن را به مدیران پرسپولیس داده تا مذاکره برای جذب این نفرات آغاز شود.

پرسپولیس در حالی به دنبال جذب مهاجم خارجی است که تجربه جذب نبیل باهویی در ابتدای فصل، تجربه خوبی نبود و این بازیکن نتوانست در پرسپولیس جواب دهد.

حالا پرسپولیسی‌ها دوباره به دنبال جذب مهاجم خارجی رفتند تا تیمشان را در خط حمله تقویت کنند. پیگیری‌های ما نشان می‌دهد بودجه پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی چیزی بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار دلار است و باشگاه پرسپولیس بیشتر از این مبلغ نمی‌تواند برای جذب مهاجم هزینه کند.

گزارش: اکبر عزیزی