چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
در وقت قانونی کار قطر را یکسره می کنیم

رشیدی: بیرانوند نمی توانست با دست توپ را مهار کند

ایران در مقابل ژاپن عملکرد فوق انتظار داشت و همه نفرات ثابت کردند بهترین هستند.

منصور رشیدی گلرسابق  تیم ملی و استقلال در مورد عملکرد تیم مایران مقابل ژاپن صحبت کرد که در ذیل می خوانید:

او گفت: راستش را بخواهید بیرانوند از گلرهای آماده حال حاضر ما است و در بهترین شرایط قرار دارد او خیلی تلاش کرد که مانع گلزنی ژاپن شود اما در آنزمان بدنش عقب قرار گرفت و نتوانست موثر واقع شود و متاسفانه گل حریف به ثمر رسید بیرانوند با پا قصد داشت مانع گلزنی بازیکن ژاپن شود  و نمی توانست با دست توپ را مهار کند اما شرایط بخوبی پیش نرفت و ما گل خوردیم.

رشیدی افزود: مردم خیلی دلخوش برد مقابل ژاپن نبودند زیرا تیم ملی در دیدارهای قبلی خیلی خوب ظاهر نشده بود اما در این بازی وضعیت متفاوت پیش رفت و با صحبتهایی که قلعه نویی در رختکن انجام داد نیمه دوم اوضاع تغییر کرد و توانستیم تیم پرقدرتی مثل ژاپن را با شکست روبرو کنیم.

وی در مورد پنالتی جهانبخش گفت: جهانبخش در شرایطی قرار داشت که همه از او انتظار گلزنی داشتند و او هم بسیار آماده ضربه را زد و بهترین عملکرد را داشت.ژاپن در حقیقت پنجاه درصد خودش نبود اما این دلیل نمی شود که از شایستگی بازیکنان ما کم شود تیم ما در نیمه دوم بسیار ایده آل کار کرد گل آزمون هم افساید اعلام شد و داور می توانست یک پنالتی نیز برای ما اعلام کند.

رشیدی با اشاره به بازی نیمه نهایی مقابل قطر گفت: قطر هم مثل عراق و فلسطین است و خیلی تیم قلدری نیست و ما اگر بتوانیم مانند بازی با ژاپن کار کنیم در همان وقت قانونی کار را تمام کنیم. البته اگر بازی با ژاپن به پنالتی کشیده می شد نیز ما برنده بودیم زیرا گلر ژاپن ششدانگ نبود و نمی توانست مقابل بازیکنان ما دوام بیاورد.

آنچیزی که مشخص است اینکه ایران با اختلاف دو یا سه گل قطر را می برد و پیروز این دیداراست.

گفت و گو: حسن امامقلی