پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

اشک ها و لبخند ها

پیروزی ارزشمند بازیکنان شایسته ایران برابر ژاپن یک بار دیگر گل لبخند را بر لبان مردم ما نشاند.

یک بار دیگر جشن و پایکوبی و به اهتزاز در آوردن پرچم سه رنگ‌ جمهوری اسلامی ایران در جای جای کشورمایه نشاط اجتماعی شد.

چقدر زیبا بود سجده شکر قلعه نویی و جهانبخش در زمین‌مسابقه و در مقابل دیدگان میلیونها بیننده تلویزیونی.اشک های طارمی و کنعانی بسان مروارید بر صورت و گونه های دو بازیکن شایسته ما می لغزید و یک ملت همراه با بازیکنان اشک شوق ریختند. توسل محبی به ماه منیر بنی هاشم ،حضرت ابوالفضل العباس و جملات دلنشین او یک بار دیگر نشان داد که ورزشکاران ما چگونه با توکل و توسل در میادین حاضر و با انرژی مضاعف با حریفان رقابت‌می کنند.

این قاب زیبای تلویزیونی و شادی زائد الوصف بازیکنان و هواداران خونگرم در ورزشگاه اجوکیشن سیتی حقیقتا مثال زدنی بود.چه زیبا بود سخنان طارمی که بی تکلف گفت: تقدیر اینگونه رقم خورد که پیروزی برابر ژاپن بدون حضور من بدست بیاید.او از اتحاد و یکدلی بازیکنان و کادر فنی گفت و تصریح کرد: ما شب قبل از مسابقه هم قسم شده بودیم تا دین خود را نسبت به مردم ادا کنیم.این همت و عزم و اراده بی بدیل را ارج می نهیم.

دست یکایک بازیکنان و کادر فنی و همراهان تیم‌ملی ایران را به گرمی می فشریم و بر گونه های آنها بوسه می زنیم.دم شما گرم که مردم را خوشحال کردید.همت والایتان ستودنی است.شما شایسته قهرمانی هستید.پیش به سوی کسب جام ملتها و نواختن سرود قهرمانی.

نویسنده: احمد میرزاییان