پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
یامگا دیگر فوتبال بازی نمی کند؟!

ماشاریپوف نیامده جایش باز شد

تیم فوتبال استقلال درحالی خود را آماده نیم ‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر می‌کند که اتفاقات عجیب و دور از ذهن هواداران می افتد.

ستاره و کاپیتان تیم ملی ازبکستان یعنی جلال‌الدین ماشاریپوف با امضای قراردادی به این تیم پیوسته تا در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر استقلال را همراهی کند.

نکته قابل توجه اینکه با بسته شدن قرارداد وینگر ازبکستانی برخی این‌طور مطرح کرده‌اند که با خارج شدن کوین یامگا از لیست استقلال، این بازیکن ازبکستانی جایگزین هافبک راست فرانسوی آبی‌ها خواهد شد.

این درحالی است که با خداحافظی کادر فنی استقلال با ارسلان مطهری و نامه دستوری به او مبنی بر اینکه دیگر حق حضور در تمرینات را نداشته و باید به دنبال تیم جدید باشد، ماشاریپوف ازبکستانی فعلا جایگزین مطهری خواهد شد تا بعدا درباره خروج یامگا از لیست استقلال در نیم‌فصل دوم تصمیم‌گیری شود.

رافائل سیلوای برزیلی نیز جایگزین مهری شده است و رضا میرزایی هم بعد از رسیدن به شرایط آمادگی نسبی از وضعیت نامشخصی برای همراهی استقلال در نیم‌فصل دوم برخوردار است.

از طرفی گفته می شود یامگا در آستانه جدایی کامل از میادین و فوتبال است اما هواداران استقلال این موضوع را باور ندارند و آن را شایعه می دانند تا با بهبود چشم این بازیکن وی از فصل بعد در خدمت استقلال باشد اما ممکن است این اتفاق رخ دهد و یامگا ناچار شود از فوتبال خداحافظی کند.

گزارش: سوده رحمانوند