چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

همه منتظر سوپرایز امیر

با بازگشت طارمی به تیم ملی باید دید امیر قلعه نویی به ترکیب تیم برنده دست می‌زند.

تیم ملی فوتبال ایران در حالی امشب از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به مصاف قطر خواهد رفت که برای این دیدار امیر قلعه‌نویی به جز صادق محرمی و مجید حسینی که در حین انجام این رقابت‌ها آنها را از دست داد سایر بازیکنان خود را در اختیار دارد و از این جهت دست کادر فنی برای انتخاب بهترین ترکیب به منظور تقابل با میزبان رقابت‌ها باز است.

این در حالی است که تیم ملی در بازی با ژاپن یکی از بهترین دیدارهای چندین سال اخیر خود را به نمایش گذاشت و با ارائه یک بازی بی‌‌نقص و تماشایی ضمن برتری مقابل سامورایی‌ها خود را به دیدار نیمه‌نهایی رساند.

در آن دیدار مهدی طارمی، مهاجم بین‌المللی و مطرح کشورمان که یکی از بهترین‌های ایران محسوب می‌شود به خاطر محرومیت در ترکیب تیم ملی حضور نداشت و همین موضوع باعث شده امیر قلعه‌نویی برای انتخاب ترکیب به منظور بازی امشب مردد باشد.

البته سرمربی کشورمان در نشست خبری قبل از بازی به برخی تغییرات فنی در ترکیب تیم ملی برای بازی با قطر اشاره کرده اما از سوی دیگر شاید این یک سیاست از سوی قلعه‌نویی محسوب شده و او قصد نداشته باشد به ترکیب تیم برنده در بازی با ژاپن دست بزند.

با همه این تفاسیر اما مهم‌ترین ابهام به حضور یا عدم حضور مهدی طارمی در این دیدار در ترکیب اصلی تیم ملی مربوط شده و تا لحظه اعلام ترکیب دیدار با قطر باید منتظر این موضوع باقی ماند.

گزارش: نیلوفر مژدهی