چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

کمپ تیم ملی راگبی در زنجان

جلسه‌ میر مهدی حسینی، سرپرست فدراسیون راگبی با بازرگان مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان امروز برگزار گردید و درخصوص مسائل مختلف بحث و گفت و گو کردند.

در این جلسه میر مهدی حسینی به جایگاه ویژه ورزش المپیکی راگبی در جهان اشاره کرد و توضیح داد راگبی  در ریل مناسب توسعه در ایران و اسیا قرار دارد و خاطر نشان کرد

بانوان  ایران امسال افتخار افرینی کردند و تیم ملی اقایان ایران  تا رده چهارم مسابقات آسیایی را فتح کرده اند و ان شالله با برنامه ریزی  اصولی و جوانگرایی جایگاه هر دو تیم را بهبود خواهیم بخشید و مقداری توجه و فراهم نمودن امکانات در آسیا حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت و  بی شک این رشته می تواند جزو رشته های مدال آور برای کشور عزیزمان ایران باشد .

بازرگان مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در این نشست گفت: استان زنجان توانست در مسابقات آسیایی هانگژو  چندین مدال کسب این نشان می‌دهد که زنجان از ظرفیت و پتانسیل بالایی برخوردار است که می تواند یکی از قطب‌های راگبی کشور شود؛ همچنین قرار است استان زنجان یک ورزشگاه اختصاصی در اختیار هیات  استانی و فدراسیون راگبی قرار دهد تا به عنوان یکی از کمپ‌های تیم ملی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

سرپرست فدراسیون راگبی در خصوص این جلسه گفت: این ورزشگاه در حال حاضر دست پیمانکار است که تا چند روز آینده قرارداد پیمانکار تمام می‌شود آزاد خواهد شد البته هزینه بهره‌برداری از این ورزشگاه به عهده فدراسیون راگبی می‌باشد.

این زمین که در اختیار فدراسیون راگبی قرار گرفته می‌تواند هم به راگبی کشور کمک کند هم به راگبی استان، البته با وجود مدیر ورزشی چون آقای بازرگان قطعا  امکانپذیر است زنجان در آینده به عنوان یکی از قطب‌های راگبی کشور معرفی شود .

گزارش: مهدی جمشیدیان