چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

لیگ بانوان در روز های سرنوشت

لیگ برتر والیبال بانوان در یک گامی نبرد پایانی قرار گرفت.

دیروز در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها فولاد سپاهان در مهمترین بازی هفته سه بر یک تیم مهرسان را شکست داد. مهرسان که بازیکنان خوبی چون مهسا صابری را در ترکیب داشت در شرایطی شکست خورد که برای تیم سپاهان فاطمه سفری و فاطمه حسنی در پست دریافتی قدرتی و فرزانه مرادیان به عنوان لیبرو عملکرد درخشانی داشته اند.

حالا شاگردان فریبا صادقی برای رسیدن به بازی سرنوشت به مسابقه دوم با مهرسان و پاس های سمانه سیاوشی چشم دوخته اند.

ساپیا در روزی که یک ست به تیم جوان و به خود آمده ذوب آهن داده بود سه امتیاز مسابقه را دشت کرد و انتظار رویارویی دوم نشست. در این مسابقه رقابت دو پاسور با تجربه نگین شیرتری و شبنم علیخانی دیدنی بود اما در تیم ساپیا مهسا کدخدا کایپتان تیم ملی بهترین بازی خود را ارائه کرد تا با دفاع های پوران زارع و آبشار های پشت خط بی نظیر آیتک سلامت به پیروزی دست پیدا کرد.

حالا چیزی به فینال لیگ برتر باقی نمانده است و برای ما که از طریق کانال های تلویزیونی مسابقات را پیگیری کردیم، لیگ برتر بانوان حرف های زیادی باقی مانده است ولی در این مقطع پیشنهاد می کنیم که فینال مسابقات را به نام کاپیتان سابق تیم ملی و بانوی درگذشته این ورزش دکتر مینا فتحی نامگذاری کنند و از هم اکنون با تهیه فهرستی از نامداران گذشته تیم ملی و هم دوره های زنده یاد فتحی روزی را در خورند نام ستارگان گذشته والیبال رقم بزنند.

گزارش: جمشید حمیدی