چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
دغدغه های بزرگ والیبال ایران

گلعلی پور: روزنه های امید را نبندیم

جامعه والیبال بی صبرانه منتظر برگزاری انتخابات فدراسیون مربوطه است و تا آنجا که ما تعقیب کرده ایم تا امروز اسامی کاندیدا های مورد تایید اعلام نشده اند.

برای اینکه نامزد های احراز این پست مهم بدانند که برای سکان داری چه رشته مهمی نام نویسی کرده اند با دست اندرکاران این ورزش گفت و گو کرده ایم.

بهرام گلعلی پور، مدیرعامل باشگاه هورسان رامسر می گوید: 110 روز تا مسابقات انتخابی المپیک باقی مانده است اما تا این لحظه رئیس فدراسیون انتخاب نشده تا کورسو امیدی را که پیش رو تیم ملی ما قرار گرفته است مسدود ببینیم، اگر قرار است المپیک فدا شود نباید عجله کرد و این سیاست زمانی مشخص می شود که رئیس فدراسیون والیبال را انتخاب کنیم.

برای ریاست فدراسیون تنها ورزشی بودن کافی نیست باید مدیریت بداند، قادر به برقراری ارتباطات باشد و توانایی دفاع از منافع ملی والیبال را داشته باشد بنابراین برای اینکه زحمات اقای داورزنی نادیده گرفته نشود باید شخصیتی را برگزینیم که توانایی ریاست را داشته باشد.

گلعلی پور می افزاید: در دوران جدید چیدمان افراد در کنار رئیس فدراسیون اهمیت به سزایی دارد، آدم های تحصیلکرده و خاک ورزش خورده می توانند در سیاست گذاری ایفای نقش کنند و آنقدر از این جامعه شناخت داشته باشند که محلی برای اعتمادورزی و درد دل کردن باشد.

گلعلی پور درباره تیم هورسان نیز گفت: ما دیر تیم را بسته ایم اما جوان هایی را گرفته ایم که آینده والیبال ایران تضمین می کنند. سیاوش زمانی، عمران گوگجلی، سامیار حمیدی و... با سنین زیر 17 سال پشتوانه های ارزشمندی برای تیم ملی خواهند بود.

وی در خاتمه تهران را بهترین مکان برای برگزاری دیدار های پایانی لیگ برتر خواند.

واحدی: اسامی کاندیدا های تایید شده را اعلام کنند

جمال الدین واحدی، مدیرعامل تیم شهرداری گنبد نیز می گوید: متاسفانه هنوز نمی دانیم چه کسانی برای ریاست فدراسیون تایید شده اند یک ماه بیشتر تا انتخابات باقی نمانده است و ما باید با برنامه های کاندیدا ها آشنا شویم و در این زمینه به حتم با پیشکسوتان و صاحبنامان والیبال گنبد مشورت خواهیم کرد چون اصل کار والیبال ملی است و نمی شود چشم بسته رای داد.

مدیرعامل تیم والیبال شهرداری گبند می افزاید: بدون تردید ساختار فدراسیون والیبال با نیروهای جوان و تحصیلکرده به روز شود افرادی که توانایی فیزیکی و فکری برای تحقق وظایف محوله را داشته باشند و البته که استفاده از تجارب گذشتگان نیز از اهمیت به سزایی برخوردار است.

واحدی درباره روز های آینده تیم شهرداری گنبد نیز می گوید: باتوجه به شرایط موجود اگر بتوانیم در لیگ برتر بمانیم شاهکار کردیم و این امر نیز بستگی به نتایج دیدار های مستقیم تیم ما با رقبای همسان ما دارد. امروز با مس رفسنجان بازی مهمی خواهیم داشت و در ادامه با نیان الکتریک مشهد پیکاری سنگین را برگزار می کنیم حالا بحث پیکان و فولاد سیرجان هم جداگانه است.

گفت و گو: جمشید حمیدی