پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
یادداشت جالب از فوق ستاره والیبال جهان

میلکوویچ: الهام بخش باشید

ایوان میلکوویچ، یکی از بزرگ‌ترین نام‌های والیبال در سه دهه اخیر، بینش‌های جالبی را از گفت و گو با هم تیمی سابق خود در والیبال که با موفقیت به دنیای شرکت‌ها تبدیل شده است، به اشتراک گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: تصمیم گیری سریع هم در والیبال و هم در تجارت مورد نیاز است. او از آمادگی، سازگاری، رهبری با مثال، و توانمندسازی به عنوان عناصر کلیدی موفقیت حمایت می‌کند و از تجربیات ورزشی خود برای الهام بخشیدن به برتری و انعطاف‌پذیری در حوزه شرکتی استفاده می‌کند.

این چیزی است که او پست کرده است: اخیراً با یک هم تیمی قدیمی از روزهای والیبالم در ایتالیا، جک، گفت و گوی عمیقی داشتم. اکنون، او در دنیای شرکت ها موج می زند و به سازمان ها کمک می کند تا از طریق پیگیری بی وقفه یادگیری بی وقفه پیشرفت کنند. جک، از اینکه دیدگاه من را غنی کردید متشکرم!

گفت و گوی ما به ارتباط جذاب بین ورزش، به ویژه والیبال، و قلمرو پویای تجارت پرداخت. والیبال، ورزشی که در آن تصمیم‌گیری‌های چند ثانیه‌ای حیاتی هستند، سرعت تصمیم‌گیری سریع را در محیط تجاری چابک امروزی منعکس می‌کند. توپ را باید در چند لحظه پاس کرد و نیاز به تفکر سریع در میان متغیرهای مختلف دارد - بازتابی از چابکی مورد نیاز در دنیای شرکت‌ها.

سوالی که در طول زندگی حرفه‌ای من تکرار شده و همچنان ادامه دارد، این است: "آماده ای؟" پاسخ من مثل همیشه «آماده متولد شد!» است. همیشه آماده بودن را در آغوش بگیرید، در مواقع بحرانی به جلو پرش کنید، درست مانند زمین والیبال. حتی در مواجهه با پاداش‌های نامشخص، چابک، با انگیزه برای مشارکت و فعال باشید. سازگاری، همراه با انعطاف پذیری، کلید اصلی است.

با ترسیم شباهت بین ورزش و تجارت، آموخته ام که موفقیت یک تلاش گروهی است. در والیبال، این همه تیم هستند که با هم کار می کنند که پیروزی را تضمین می کنند. به طور مشابه، در دنیای تجارت، همکاری و تلاش جمعی پروژه ها را به سوی تکمیل موفقیت آمیز سوق می دهد. نیروی محرکه باشید و زمانی که جدول امتیاز 24:17 را برای حریف نشان می دهد، کسی باشید که تیم را برای جهش به جلو جمع می کند. حتی اگر غیرممکن به نظر برسد.

نمونه بودن بسیار مهم است. کمتر صحبت کن، بیشتر انجام بده. ورزشکاران به رهبران تیم نگاه می کنند و آرزوی تقلید از موفقیت آنها را دارند. رهبري باشيد كه نه تنها در مورد موفقيت صحبت مي‌كند، بلكه فعالانه به آن كمك مي‌كند. در عرصه مشارکت، ستاره ای باشید که نه تنها به صورت فردی می درخشد، بلکه ستاره های جدیدی را نیز در تیم پرورش می دهد.

توانمندسازی کلید موفقیت پایدار است. همانطور که یک مربی ورزشکاران را در زمان های چالش برانگیز راهنمایی می کند، نیروی هدایت کننده تیم خود در دنیای تجارت باشید. فضا را برای رشد در نظر بگیرید، به ویژه در لحظات چالش برانگیز، راهنمایی ارائه دهید. با انجام این کار، شما کاتالیزوری برای ایجاد یک میراث موفقیت می شوید.

آماده به دنیا بیایید، به جلو بپرید و به دیگران الهام دهید تا به ستاره هایی تبدیل شوید که آرزوی آن را دارند.