چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

دو ستاره کانادایی در هالک بانک

هالک بانک استانبول، غول های والیبال ترکیه، رسماً از اضافه شدن دو بازیکن به فهرست خود برای فصل جاری خبر داده است و هدف آن تقویت تیم خود در سه رقابت مختلف است.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: این باشگاه با خرید مدافع وسط کانادایی جی مایکل بلانکناو و باتوهان دومان با تجربه، جای خالی سرعتی زن ناشی از مصدومیت اصلان اکشی را پر کرده است. آن‌ها در کنار میکا مائا، تنظیم‌کننده آمریکایی، در فهرست قرار خواهند گرفت.

جی مایکل بلانکناو که با والیبال ترکیه غریبه نیست، تجربیات بین المللی فراوانی را به هالک بانک آورده و در چندین کشور از جمله یونان، هلند، آلمان، بلژیک، لهستان و فرانسه بازی کرده است. ستور کانادایی اشتیاق خود را برای پیوستن به هالک بانک ابراز کرد و بر آشنایی خود با برخی از اعضای تیم و اشتیاق خود برای ارتباط با تیم و حامیان آن در آنکارا تاکید کرد.

باتوهان دومان، دومین بازیکنی که به پست ستر اضافه شد، برای باشگاه های مختلف در سراسر ترکیه و بین المللی بازی کرد، از جمله مدتی در عراق. دومان هیجان خود را از پیوستن به تیمی با آرزوهای بالا در مسابقات متعدد به اشتراک گذاشت و متعهد به مشارکت در موفقیت تیم و پیشرفت بیشتر خود است.