چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
آیینه لیگ برتر باشگاه‌های کشور

رینگ بوکس یا زمین والیبال؟

هفته بیستم لیگ برترباشگاههای کشور با یک شگفتی و یک دعوای عجیب و عجیب و برد سرنوشت ساز شهرداری گنبد همراه بود.

طبیعت بار دیگر صدر نشین لیگ یعنی فولاد سیرجان را شکست داد. در این مسابقه علی رمضانی موتور طبیعت را به خوبی گرم کرد و قدرتی زنهای تیم رامین خانی و مهدی رضایی دلخواه اسپک زدند.

در گنبد تیم شهر داری بازی مستقیم رقیب خود در انتهای جدول مس کرمان را شکست داد در یافت های خوب ادریس دانشفر و فر هاد قایمی و حملات یونس قلیج نیازی مجموعه کنبریها را کامل کرد: شهرداری ارومیه برای غلبه بر سایپا کار شاقی نداشت جوانان تعویضی ارومیه شایان سپهری راد وهومن شرقی کولاک کردند.

شهداب در سالن فدراسیون والیبال به پیکان راه نداد میثم صالحی و الان داوودی بهترین های شهداب بودند.

گیتی پسند به پیروزی های خود تداوم بخشید و این باطنیان الکتریک مشهد را بروگد شاهین توانا وارمین رنجبر در تیم گیتی پسندیده تر ظاهر شدند. نبرد دو تیم جوان پاس گرگان و هورسان را پاسی ها بردند امیر صداقت، عرفان جلالی و به ویزه فر بد حق شناس (پاسور) مثلث آملی های کار ساز پاس بودند اما در دربی اردکان یاران عباسعلی در تیم ایفاسرام در پیکار با تجربه داران چادرملو پیروز شدند.

علی حق پرست، محمد امین حیدری، فلیپ و ایمن بازیکنان خارجی موثر تر بازی کردند پایان این مسابقه ظاهرا بین برخی طرفداران تیم مسائلی پیش آمد که در خلال آن لیبروی تیم چادرملو با مشت به صورت فردی کوبید و موجبات سوژه پردازی فصای مجازی شد واقعا باید تاسف خورد که در یک ورزش دانشگاهی چه عجایب وعجایبی را می بینیم و می شنویم.

نویسنده: جمشید حمیدی