پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

عیسی عباس جانشین سرشوق جوان شد

وینگر غنایی تیم چاوز پرتغال با قراردادی قرضی به مدت نیم فصل به سپاهان پیوست.

 با توجه به درخواست ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و پیگیری‌های هیأت مدیره و مدیرعامل این باشگاه، عیسی عباس، وینگر غنایی تیم چاوز پرتغال با قراردادی قرضی به مدت نیم فصل به سپاهان پیوست.

این وینگر ۲۵ ساله غنایی سابقه بازی در تیم‌های رییکا کرواسی، توئنته هلند و ماینتس آلمان و همچنین تیم ملی امید غنا را دارد.

این بازیکن به زودی به تمرینات تیم فوتبال سپاهان اضافه می‌شود و برای این که قراردادش ثبت شود باید یک بازیکن از لیست سپاهان کنار گذاشته شود.

گویا قرعه به نام ارشیا سرشوق جوان افتاده و این بازیکن جای خود را به وینگر غنایی می‌دهد.

مژدهی: نتیجه عجیب در جام حذفی پای گل‌محمدی را وسط کشید

نتیجه ضعیف تیم فولاد در رقابت‌های جام حذفی باعث شد تا هواداران این تیم خواهان بازگشت یحیی گل محمدی به اهواز شوند.

در غیاب استقلال و پرسپولیس و بازیکنان ملی پوش لیگ برتر، مسابقات یک شانزدهم نهایی جام حذفی برگزار شد و تیم‌های صعود کننده از این مرحله مشخص شدند.

نتایج جام حذفی فوتبال کشور به شرح زیر است:

نیروی زمینی یک (۲) - فجرسپاسی یک (۳)

سپنتا تربت حیدریه صفر - مس کرمان ۶

مس سونگون ۳ - شناورسازی قشم یک

سایپا یک - پارس جنوبی جم صفر

گل گهر سیرجان ۲ - نیکاپارس چالوس صفر

ذوب آهن ۳ - آکادمی کیا تهران صفر

صنعت نفت آبادان یک (۴) - استقلال ملاثانی یک (۵)

فولاد صفر - چادرملو اردکان یک

بازی تراکتور و چوکا تالش به دلیل عدم حضور چوکا لغو شد.

یکی از عجیب‌ترین نتایج این مرحله، شکست تیم فولاد مقابل چادر ملو با یک گل بود صدر نشین رقابت‌های لیگ یک موفق شد فولاد لیگ برتری را در خوزستان شکست داده و از جام حذفی کنار بگذارد. این شکست واکنش هواداران باشگاه فولاد را به همراه داشت و مسئولان این تیم را بر آن داشت تا جلسه اضطراری و فوق العاده‌ای را با سرمربی اسپانیایی خود برگزار کنند.

هرچند گفته می‌شود مدیرعامل باشگاه فولاد در این جلسه از مارتینز به دلیل نتیجه ضعیف در جام حذفی توضیح خواست اما برخی شنیده‌ها حکایت از احتمال تغییر در مربی تیم فولاد دارد. گویا صحبت از بازگشت یحیی گل محمدی روی نیمکت تیم فولاد است. با وجود اینکه گفته می‌شود این مربی تمایلی ندارد تا پایان فصل در تیم دیگری مربیگری کند اما علاقه هواداران فولاد به یحیی و بیکار بودن او ، مدیران این باشگاه را نسبت به همکاری با یحیی متمایل کرده است.

گزارش: نیلوفر مژدهی