چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
چهار بازی به بازی سوم رسید

لیگ یک و اتفاقات فنی جالب

امروز در دیدار های برگشت مرحله نخست پلی آف اول لیگ دسته یکم باشگاه‌های کشور همه برنده ها باختند تا سر نوشت تیم‌های نیمه در پیکار سوم مشخص شود.

در سالن رعد پدافند یاران رهنورد مربی جوان تیم رعد پدافند کاری کردند کارستان و سه بر یک گل گهر سیرجان را شکست دادند در این مسابقه که به داوری علیرضا قریب و عرب اسماعیلی انجام شد تمام بازیکنان خوش درخشیدند به ویژه امیر کامروا منش و رضا رضایی دیدنی بودند در تیم گل گهر اماعلی رغم تلاش فراوان سینا مردانی و علی شبان مدافعان وسط ایم دفاع نکردند.

در مسابقه سنگین صنعتگران امید و رازین پلیمر با پیروزی تماشایی صنعتگران روزنه امید به روی این تیم گشوده شد از تعویض طلایی سینا مولایی تا حملات کوبنده میلاد حمیدی، الیاس محمد خانی و متین جعفری هماوردی مطلوبی ارائه کردند تا مسابقه دو تیم نوظهور و مدعی تهران  به نبرد سوم گره زده شود.

در آمل تیم گلفام در سه ست بر تیم نور غلبه کرد و انتقام باخت اول را گرفت.

در تیم گلفام احمد رضا صادقی چپ دست قد بلند و خوش آتیه ای است که با قدرت چند اسب بخار توپ می زند او و صدرا جاودانی در پست قدرتی و یونس رمصانی در بازیسازی کولاک کردند و سالن شهر پر از تماشاگر بود.

در تبریز تیم فولاد سپاهان شکست بازی قبلی مقابل این تیم را جبران کرد تا شاگردان محمد عمده غیاثی برای تعیین تکلیف تیم صعود کننده راهی نصف جهان شوند.

آنچه در این مسابقات حساسیت بر انگیز است دقت نظر در آرنج داوری و اعمال دقیق قوانین و قاطعیت داوران است.

نویسنده: جمشید حمیدی