پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

اوسمار ناراحت شد اما واکنش نشان نداد

اختلاف نظر برای جذب مهاجم خارجی در باشگاه پرسپولیس ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: مشکل جذب یک مهاجم خارجی دقیقا از تابستان آغاز شد و در نهایت نیز بدون در نظر گرفتن نظر یحیی گل‌محمدی اقدام به جذب مهاجم کردند؛ ماجرایی که به نوعی آغاز اختلافات یحیی با درویش بود. اما جالب اینجاست که در شرایط فعلی هم این داستان مجدد قرار است در پرسپولیس تکرار شود.

 از این جهت که اوسمار نام چند مهاجم خارجی را به باشگاه داد و در نهایت قرار شد ویلن موتا از بین آنها جذب شود. در زمانی که اوسمار در دبی همراه تیمش بود او اصرار کرد که زودتر این انتقال نهایی شود تا مهاجم برزیلی زودتر به تهران آمده و فرصت بیشتری برای هماهنگی با تیم داشته باشد. ابتدا با خواسته این مربی موافقت شد اما با گذشت چند روز اتفاقی در این زمینه رخ نمی‌دهد و اوسمار متوجه می‌شود که برخی در باشگاه با این قضیه مخالف بوده و خواستار جذب مهاجمان دیگری هستند.

گویا یکی از ایجنت‌های نزدیک به باشگاه به مانند ابتدای فصل نام یک مهاجم عراقی را به مدیریت داده و اقداماتی برای حضور این بازیکن در حال انجام است. ماجرایی که اوسمار هم از آن خبردار شده اما فعلا واکنشی از خود نشان نداده است. در حقیقت باشگاه پرسپولیس همان رفتاری که با یحیی در ابتدای فصل داشت را می‌خواهد با اوسمار انجام دهد؛ با وجود اینکه خرید ابتدای فصل آنها ناموفق بود.