پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
اخبار استقلال…

ماشاریپوف با شرط می آید

ماشاریپوف هنوز پیش پرداخت قرارداد خود را از آبی‌ها دریافت نکرده و اگر مدیران آبی‌های پیش قرارداد این بازیکن را پرداخت کنند ماشاریپوف روز یکشنبه خود را به تهران خواهد رساند.

باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای رسمی به باشگاه نساجی خواهان جذب فرشید اسماعیلی شد. جالب اینجاست که گفته می شود برای صدور رضایت این بازیکن پنج میلیارد از استقلال خواستند تا ابی ها به باشگاه نساجی پرداخت کند.
پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال باز شد
پس از اینکه به دلیل شکایت دستیاران ریکاردو ساپینتو سرمربی سابق باشگاه استقلال، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال بسته شد، مکاتباتی با فیفا صورت گرفت تا طلب این مربیان از مطالبات باشگاه استقلال نزد فیفا پرداخت شود و در ادامه با پیگیری‌های باشگاه و موافقت فیفا، این مطالبات امروز به حساب دستیاران ساپینتو واریز شد تا پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال باز شود.
با اینکه نام هافبکهای بسیاری برای حضور در استقلال برده می شود اما نکونام همچنان خواستار جذب تورس است اما با قیمتی که باشگاه گل گهر روی این بازیکن گذاشته و مشکلات مالی استقلال بعید است این باشگاه بتواند تورس را جذب کند اما قرار گرفتن نام برخی نفرات نیز در لیست استقلال به دلیل عدم جذب بازیکنان مورد نظرشان عجیب است.

گزارش: سوده رحمانوند