پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

حواشی پرسپولیس ادامه دارد

حواشی باشگاه پرسپولیس در اردوی امارات همچنان آرامش این تیم را به هم ریخته است.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: پرسپولیس با گذشت بیش از یک ماه از جدایی یحیی گل‌محمدی همچنان درگیر مشکلات و حواشی داخلی است که همه آنها از جدایی سرمربی این تیم نشات می‌گیرد؛ مخصوصا از وقتی که قرار شد اوسمار جانشین گل‌محمدی شود و این تصمیم اتخاذ‌شده از سوی مدیریت باشگاه غیر از اینکه دو‌دستگی و چه‌بسا چند‌دستگی در بین سرخپوشان ایجاد کرد، باعث شد برخی از عوامل باشگاه، بازیکنان و حتی اعضای تدارکات در چند وقت اخیر و اردوی امارات حسابی در تیم برای خود جولان دهند.

حواشی‌ای که در اردوی یک‌هفته‌ای سرخپوشان در امارات رخ داد همچنان اثراتش در این تیم دیده می‌شود. گویا در این اردو هوادار متمول با حضور در جمع سرخپوشان مبلغی را در اختیار یکی از همراهان تیم قرار می‌دهد تا بین اعضا تقسیم شود و از قرار معلوم نحوه تقسیم این درهم‌ها چندان عادلانه نبوده و باعث دلخوری افراد زیادی در تیم شده است.

 در کنار این قضیه نیز اختلافاتی بین اعضای کادرفنی وجود داشته که در نهایت منجر به جدایی یکی از اعضا (محمد عسگری) می‌شود. البته خانبان هم قصد داشته چنین تصمیمی بگیرد که با مخالفت اوسمار مواجه می‌شود.

به هر شکل اخباری که از پرسپولیس به گوش می‌رسد نشان می‌دهد چیزی به نام اتحاد و یکدلی در این تیم دیده نمی‌شود و این موضوع اصلا نمی‌تواند به نفع تیم اوسمار باشد.