چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
نیم نگاه

گارد عربها علیه یکدیگر

ملت واحده عرب علیه تیم ملی فوتبال ایران حالا به روی همدیگر خط و نشان می کشند.

آنها در در جریان جام ملت‌ها به ویژه بازی ایران و عراق خود را ملت واحد می دانستند اکنون قطری‌ها را به اعمال نفود و رشوه متهم می کنند، این خصلت عربها ست و درهمه زمینه ها وجود دارد.

التعمری، مهاجم تیم ملی اردن زمانی که اکرم عفیف در مراسم اهدای جوایز به عنوان بهترین بازیکن جام ملت‌های آسیا 2023 انتخاب شد، با دستش علامت رشوه و پول نشان داد و اعتقاد داشت جایزه بهترین بازیکن رقابت‌ها باید به یزن النعیمات تعلق می گرفت.

همچنین یزید ابولیلا، سنگربان اردن پس از پایان بازی مقابل قطر در صفحه شخصی خود نوشت: وای بر فوتبال؛ دیگر زحمت کشیدن کافی نیست و باید کارهای دیگری انجام داد.

در این گیر و دار که کار زار دلار های نفتی همه شوون بین المللی را تحت تاثیر قرار داده است ما کجای ماجرا قرار داریم؟ نداشتن افراد دانا و البته دست و دلباز، نبود کرسی های بین المللی معتبر قاره این و جهانی فوتبال ما را به حاشیه رانده است یاد نان می آید که عده ای تنگ نظر به خاطر اهداای یک قالیچه به رونالدو چه قشقرقی به راه انداخته بودند؟

ریخت و پاش‌های عربی را نگاه کنید که حتی تعجب رییس فیفا را در بر گرفته است به زم می گوییم ایران با داشتن اینهمه استعداد جوان و عالی نیازی به باج دادن ندارد ولی حالا که مدیران متخصص و بر نامه ریز و ملی اندیش کم داریم چشمها را باید بشوریم.

نویسنده: حسین علی اسماعیلی