پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

یحیی برسر دوراهی

سرمربی سابق پرسپولیس برای بازگشت به تیمش منتظر تغییرات مدیریتی احتمالی است و در غیر این صورت شاید راهی فولاد خوزستان شود.

به گزارش البرزورزشی:پرسپولیس خرید‌های خوبی در فصل نقل‌‌‌و‌انتقالات زمستانی داشته و درصورت تغییر مدیرعامل احتمال بازگشت یحیی به جمع سرخپوشان وجود دارد. خبری که به گوش بازیکنان هم رسیده و اکثر آنها نیز از این موضوع استقبال کرده‌اند. البته در این بین نظر مدیریت جدید باشگاه پرسپولیس نیز خیلی مهم است.

 بیشتر گزینه‌هایی که در فضای مجازی تلاش می‌کنند خودشان را برای مدیریت پرسپولیس مطرح کنند همگی هدف اول خود بعد از روی کار آمدن را برگرداندن یحیی عنوان کرده‌اند. ناگفته نماند اگر شرایط برای بازگشت یحیی به پرسپولیس مهیا شود او با قرارداد جدید و چند ساله حاضر به بازگشت به این تیم خواهد شد و مسلما رقم مالی‌اش نیز باید برای او راضی‌کننده باشد.

از طرفی باشگاه فولاد پس از حذف در جام حذفی سخت از سوی طرفدارانش تحت فشار قرار گرفته که یحیی را جانشین مارتینز کند. گویا برخی از بازیکنان فولاد هم اصلا رابطه خوبی با مارتینز ندارند و هیچ بعید نیست که داستان علیرضا منصوریان را بر سر او هم پیاده کنند! به هر شکل مذاکرات رسمی بین باشگاه فولاد با یحیی انجام گرفته و پیشنهاد مالی خیلی خوبی هم به این مربی مطرح شده است.

در همین راستا با خبر شدیم که یحیی ممکن است تا پایان این هفته منتظر روشن شدن وضعیت مدیریتی باشگاه پرسپولیس بماند و بعد از آن در مورد رفتن به فولاد تصمیم بگیرد.