چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
کوین از لیست خارج شد

ماشاریپوف جانشین خلف ستاره آبی ها!

یامگا بازیکن مصدوم استقلال شرایط مناسبی برای حضور در تمرین و ترکیب استقلال ندارد و قرار است تصمیماتی در مورد وی اتخاذ شود.

این بازیکن که پس از عمل جراحی پایانی اش اوضاع خوبی دارد و وضعیتش مناسب اعلام شده برای بازگشت به میادین فوتبال امیدوار شده اما حضور این بازیکن در این فصل لیگ محال است و یامگا باید برای فصل بعدی لیگ آماده شود.

از طرفی شنیده می شود مدیریت استقلال در پی این است که با خروج نام یامگا از فهرست اصلی استقلال ماشاریپوف را جانشین این بازیکن کند.

قرار است این اتفاق بزودی رخ دهد تا این بازیکن ازبک برای قرار گرفتن در ترکیب استقلال مشکلی نداشته باشد ضمن اینکه پس از خروج نام یامگا از لیست استقلال مبلغ قرارداد این بازیکن نیز از سقف قرارداد استقلال کسر می شود و خطیر براحتی می تواند نام ماشاریپوف را در فهرست جانشین وی کند.

با توجه به اینکه نکونام تا بحال از خروج نام یامگا از لیست مطمئن نبود استقلالی ها صبر کردند تا تکلیف این بازیکن مشخص شود و سپس در موردش تصمیم گیری کنند اما با مشخص شدن وضعیت نهایی هافبک استقلال بازیکن ازبک در لیست جای می گیرد و با توجه به وضعیت مالی استقلال مدیریت ترجیح می دهد قرارداد ماشاریپوف را نهایی کند تا اوضاع کوین برای فصل آینده کاملا مشخص شود.

گزارش:سوده رحمانوند