چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

ثبت قرارداد بازیکنان جدید پرسپولیس در ابهام

باشگاه پرسپولیس تقریبا دو ماهی است که پنجره نقل‌و‌انتقالاتی‌اش به‌خاطر بدهی مالیاتی در پرونده شکایتی بوژیدار رادوشویچ بسته است و با گذشت این مدت این باشگاه هنوز نتوانسته تکلیف پرونده رادو را یکسره کند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس به تازگی در مورد بدهی مالیاتی خود در پرونده رادو اقدام کرده‌اند و چون قرارداد این دروازه‌بان به شکلی بود که او با وجود جدایی از پرسپولیس دو سال دیگر از قراردادش را دریافت کرد، اداره مالیات هنوز وضعیت مالیات این بازیکن را مشخص نکرده است.

در این راستا باشگاه پرسپولیس این روزها پیگیر این است که بتواند طی تعامل با اداره مالیات مفاصا حساب رادوشویچ را گرفته و برای او بفرستد تا بلکه قبل از شروع لیگ پرونده شکایتی او بسته و پنجره نقل‌و‌انتقالاتی‌اش را باز کند.

این در شرایطی است که باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایتی رضا اسدی نیز به پرداخت دو میلیارد تومان از سوی کمیته وضعیت مواجه شده و باید تکلیف این بدهی خود را نیز مشخص کند در غیر این صورت نمی‌تواند قرارداد خرید‌های داخلی خود را ثبت کند.

عبدالکریم حسن، اوستون اورونوف و عیسی آل‌کثیر به همراه دو مربی خارجی از خرید‌های پرسپولیس در فصل نقل‌و‌انتقالات هستند که به‌نظر می‌آید ثبت قرارداد آنها تا قبل از بازی روز پنجشنبه سرخپوشان مقابل آلومینیوم اراک انجام نشود.

 ناگفته نماند که اورونوف قرار است امروز اولین تمرین خود را با پرسپولیس انجام دهد و عبدالکریم هم بعد از مرخصی دو روزه امروز به جمع سرخپوشان خواهد پیوست.

گزارش: نیلوفر مژدهی