پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

تمجید مربی برزیلی از فوتبال ساحلی ایران

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی امارات در گفت و گو با سایت فیفا، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران را یک تیم قوی و مدعی دانست.

 ویکتو واسکیوس سرمربی برزیلی تیم ملی فوتبال ساحلی امارات گفت و گویی با سایت فیفا داشته و در آن درباره تیم های مختلف جام جهانی فوتبال ساحلی صحبت کرده است.

این سرمربی برزیلی در بخشی از گفت و گویش با سایت فیفا در پاسخ به سوال خبرنگار فیفا مبنی بر اینکه کدام تیم ها را مدعی قهرمانی می داند گفته است: فکر می‌کنم این جام جهانی، یک جام جهانی با چندین مدعی است. در واقع چند تیم در جام جهانی شانس قهرمانی و موفقیت دارند. به نظر تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، یکی از مدعیان است. تیمی عالی که یک سال خوب را پشت سر گذاشته و به امارات آمده اند. درباره ایران باید بگویم که جمعی از بازیکنان با کیفیت در این تیم جمع شده اند.

سرمربی تیم ملی امارات در ادامه برزیل را مدعی قهرمانی دانسته است: برزیل همیشه یکی از محبوب ترین تیم های جام جهانی فوتبال ساحلی است. برزیلی بازیکنان خوب و با کیفیتی مثل فیلیپه، بوبو، داتینها و رودریگو را دارند. ایتالیا هم تیم فوق العاده ای است. بلاروس واقعاً خوب است. اسپانیا تجربه زیادی در جام جهانی فوتبال ساحلی دارد. با این حال، فکر نمی‌کنم بتوانم بگویم که کدام تیم، با اطمینان قهرمانی را کسب خواهد کرد.

او در پایان گفته است: البته حس دیگری هم دارم و آن اتفاق افتادن چند شگفتی است. ما در تورنمنت های قبلی، شگفتی های زیادی دیده ایم و فکر می کنم امسال هم می توانیم شگفتی های بیشتری را ببینیم. مثلاً در جام جهانی 2009 شما دو یا سه تیم داشتید که می توانستند تیمهای قدرتمند را ببرند. حالا تعداد تیم هایی که بتواند تیمهای قدرتمند را شکست دهند، بیشتر شده است. این ماجرا، نشان دهنده تکامل فوتبال ساحلی در جهان است که البته قابل توجه هم هست

گزارش: عباس اسماعیلی