پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

مشکل جدید برای اوسمار

باشگاه پرسپولیس در فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود باز هم خلاف نظر سرمربی‌اش اقدام کرد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: اوسمار برای تیمش درخواست جذب یک مهاجم نوک‌بلندزن با خصوصیات دوندگی زیاد، قدرت حفظ توپ و گلزنی بالا داده بود تا او را جانشین مهاجم سوئدی تیمش کند اما با نظر مدیریت باشگاه، اورونوف که ذاتا یک بازیکن وینگر و پشت مهاجم است جذب شد.

این در حالی است که پرسپولیس در  پست او نفراتی چون مهدی ترابی، امید عالیشاه، سعید صادقی، وحید امیری و چند بازیکن جوان در تمرینات دارد.

اورونوف اگر قرار باشد در کناره‌ها (وینگر راست یا چپ) بازی کند باید با نفرات نامبرده رقابت کند. اگر قرار باشد در سیستم 1-4-1-4 مورد علاقه اوسمار یکی از بازیکنان میانی باشد باید با مسعود ریگی، سروش رفیعی و سینا اسدبیگی رقابت کند. هرچند خصوصیات بازی ارونوف چندان به بازی در پست یکی از دو هافبک‌های میانی پرسپولیس نمی‌خورد.

برای نوک خط حمله نیز اوسمار چندان نمی‌تواند روی این بازیکن ازبک حساب کند؛ چراکه او بازیکنی با خصوصیاتی متفاوت می‌خواهد. به هر شکل اوسمار برای انتخاب ترکیب ایده‌آل و راضی نگه داشتن این همه بازیکن در خط میانی و حمله تیمش کار سختی پیش‌رو دارد. البته اورونوف بازیکن باکیفیتی است که توانایی بالایی در بازیسازی و گلزنی دارد.