چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
ساخت و پاخت در لیگ برتر والیبال

بنایی: فدراسیون معطل استخدام یک مربی است

این همه مدت صرف استخدام یک مربی خارجی شد، آیا فدراسیون والیبال در این زمینه برنامه ای مدونی نداشت؟ یا اینکه مشکلات مالی و برخی موانع دیگر موجب از دست رفتن زمان شده است.

رسول بنایی، مربی بین المللی والیبال با بیان این مطلب به البرز ورزشی گفت: هر چه که باشد یک واقعیت را نباید نادیده گرفت و آن اینکه نباید اجازه داد سلیقه های شخصی در تصمیم گیری های کلان والیبال اعمال شود. به اعتقاد من رئیس آینده فدراسیون باید در این زمینه های برنامه داشته باشد و از اشخاصی که شخصیت والیبال ایران را درک می کنند بهره بگیرند. بدیهی است که یک کشتی گیر نمی تواند برای والیبال نسخه بپیچد و یک والیبال نیز قادر به اداره کشتی نخواهد بود.

بنایی که در سال 90 با تیم ایران قهرمان دانش آموزان جهان شده بود می گوید: بسیاری از بازیکنان تیم ملی همانند سعید معروف، میلاد عبادی پور، محمدرضا حضرت پور، امیر غفور، میثم صالحی و... با من کار کرده اند و به خوبی می دانند که این بازیکنان با حضور یک مربی سطح بالای خارجی اقناع می شود.

فدراسیون والیبال باید این واقعیت را درک کند و کارکنانش روحیات و خواسته های جامعه والیبال را بشناسند و حرمت آنها را نگه دارند درصورتی که حس می کنم در شرایط کنونی چنین ویژگی هایی در تشکیلات توپ و تور وجود ندارد.

بنایی که از مربیان سرشناس والیبال در ارومیه و استان آذربایجان غربی است با اشاره به وضعیت کنونی لیگ برتر باشگاه های کشور می گوید: لیگ اگر درست انجام پذیرد والیبال ما مشکلی نخواهد داشت اما متاسفانه امروز شاهد برخی ساخت و پاخت ها در نتایج این رقابت های هستیم که به ارزش لیگ صدمه می زند البته این برداشت من است که امیدوارم فقط یک حس باشد.

مربی باتجربه بین المللی والیبال درباره نتایج خوبی که تیم شهرداری ارومیه در دور برگشت لیگ برتر گرفته است می گوید: خوشبختانه عبدالرضا علیزاده یک فرد والیبال بلد است که راه ارتباط با بازیکنان را می داند همه با جان و دل برای وی و تیم بازی می کنند و من از این بابت خرسند هستم.

گفت و گو: جمشید حمیدی