پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
آیتم های انتخابات عجیب در والیبال

داخم: رفتار های گرایشی تمامی ندارد

رفتار های گرایشی در فدراسیون والیبال تمامی ندارد و به ویژه از زمانی که آقای وحید مرادی سرپرست این ارگان شد شدت بیشتری به خود گرفته است.

فرهاد داخم، مربی بین المللی والیبال در واکنش به انتصابات و انتخابات اخیری که در این ورزش صورت گرفته است به البرز ورزشی می گوید: با رفتن آقای داورزنی شرایط بدتر از گذشته شده است، فردی که هنوز یک سال از حضورش در عرصه مربیگری نگذشته و هیچ پیشینه و تخصصی در امر استعدادیابی ندارد نماینده بازیکنان می شود! و از سوی دیگر شخصیتی که خیلی هم به وی احترام می گذاریم 10 سالی می شود که هیچ فعالیتی در امر مربیگری ندارد به عنوان نماینده مربیان کشور در کمیسیون انتخابات ریاست فدراسیون برگزیده می شود.

سوال من این است که آیا آقای مرادی مربی به نام محمد پشنگ را می شناسد؟ ایشان سال ها در سوپر لیگ مربیگری کرده و مربی تیم های ملی هم بوده است و هنوز هم دست اندرکار مربیگری است، چرا نباید یک مربی شهرستانی دیده شود؟

کمیته فنی یا کمیته مشورتی چگونه انتخاب می شود، جز اینکه افرادش اغلب از سوی برخی آدم ها ساپورت می شود این همه مربیانی بین المللی در کشور حضور دارند چرا نباید به چشم بیایند؟ اصلا آیتم های انتخاب افراد چیست که امثال من بدانند و به آن عمل کنند.

داخم می افزاید: در این بین گلایه من از کارشناسان و پیشکسوتانی است که در تمامی جلسات حضور پیدا کنند بدون اینکه تعصبی نسبت به همتایان خود و در کل والیبال ایران داشته باشند، آخر عافیت طلبی تا به کی و تا به کجا ادامه خواهد داشت؟

گفت و گو: جمشید حمیدی