چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

اتفاقات عجیب در انتظار پرسپولیس

به نظر می‌رسد خواسته اوسمار در ادامه فصل نقل و انتقالات با برنامه های باشگاه پرسپولیس کمی فرق دارد.

پرسپولیس برای نیم‌فصل دوم دو بازیکن خارجی به نام‌های عبدالکریم حسن و اوستون اورونوف را به خدمت گرفته که اگر بخواهد نام آنها را به لیست تیمش اضافه کند باید یکی از خارجی‌هایش را رد کند.

این در حالی است که شهاب زاهدی و محمدحسین کنعانی چون از باشگاه‌های خارجی به پرسپولیس آمده‌اند طبق قانون جدید این فصل، جزء خرید‌های خارجی این فصل به حساب می‌آیند.

در این میان وحدت حنانوف و شهاب زاهدی هر دو با پیشنهاد خارجی مواجه هستند و تمایل دارند به آن پاسخ مثبت دهند. البته در این بین ایجنت حنانوف مخالف جدایی او در این مقطع است و به وی تاکید کرده تا تابستان صبر کند و به‌عنوان بازیکن آزاد تیم جدیدش را انتخاب کند. اما شهاب از شرایط خود در پرسپولیس چندان راضی نیست و به‌دنبال ترک این تیم است. شهاب برای دریافت رضایتنامه‌اش از پرسپولیس حتی حاضر است 75 هزار دلار هم پرداخت کند.

از طرفی باشگاه پرسپولیس بدش نمی‌آید هر یک از این دو بازیکن را بفروشد تا جا برای اورونوف باز شود اما خواسته اوسمار چیز دیگری است. سرمربی برزیلی پرسپولیس حنانوف را ذخیره مطمئنی برای دانیال اسماعیلی‌فر می‌داند و از طرفی او خواستار جذب یک مهاجم بلند زن برای جانشینی مهاجم سوئدی تیمش بود که نه‌تنها این خواسته‌اش برآورده نشد، بلکه بحث جدایی زاهدی هم مطرح است.

گویا مسئولان باشگاه پرسپولیس برای حفظ مهاجم سوئدی تیم‌شان در تلاشند میلاد فخرالدینی که در آستانه پیوستن به استقلال قرار دارد را جذب کرده و جانشین وحدت حنانوف کنند. در این صورت قرارداد اورونوف هم به‌راحتی قابل ثبت خواهد بود! در هر صورت ممکن است قبل از شروع لیگ شاهد اتفاقات جالبی در پرسپولیس باشیم.

گزارش: نیلوفر مژدهی