پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

شگفتانه‌های مدیرعامل پرسپولیس

 دو ادعای عجیب درویش در گفت و گوی اخیرش با رسانه‌ها باعث تعجب اهالی فوتبال سد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تلاش زیادی برای ادامه کار خود در این باشگاه انجام می‌دهد، روز گذشته بعد از مجمع با روحیه خیلی خوب پاسخگوی اصحاب رسانه شد و هیچ سوالی را نیز بدون پاسخ نگذاشت.

او این بار در صحبت‌هایش باز هم با نقل‌‌ قول‌های عجیب توجهات را جلب کرد. اول اینکه او مدعی شد در تابستان دلیل اینکه با علی دایی مذاکره کرده بود این بود که یحیی از سمتش استعفا داده بود، در‌حالی‌که یحیی بعد از هفته ششم و هفتم لیگ بود که به باشگاه خود نوتیس داده و خواهان ترک پرسپولیس شد.

ادعای دیگر درویش در مورد حمایت یحیی از سرمربیگری اوسمار بود. او درواقع مدعی شد این مربی برزیلی قبل از انتخابش به‌عنوان سرمربی پرسپولیس مورد تایید یحیی هم قرار گرفته و در‌واقع یحیی برای جانشین خود به باشگاه پرسپولیس مشاوره داده است.

ادعایی که به‌نظر نمی‌آید صحت داشته باشد از این جهت که یحیی در مصاحبه ویدئویی اخیرش حاضر نشد از اوسمار کوچک‌ترین حمایتی کند و ترجیح داد حتی یک کلمه در مورد این مربی حرف نزند.

حتی با خبر شده ایم که اوسمار بابت اینکه یحیی به رخصت گرفتن او قبل از عقد قراردادش به‌عنوان سرمربی هیچ واکنشی نشان نداد، شاکی شده و به این خاطر در عکس تبریک تولد به افشین پیروانی چهره یحیی را مخدوش کرد! در چنین شرایطی ادعای درویش در مورد حمایت یحیی از سرمربیگری اوسمار نمی‌تواند با واقعیت جور دربیاید.

گزارش: نیلوفر مژدهی