چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

برانکو: طارمی مهاجم باهوشی برای اینزاگی است

برانکو بعد از جدایی اش از فوتبال عمان، تا چندی دیگر سکان تیم ملی فوتبال چین را در اختیار خواهد گرفت. وی پس از انتقال طارمی به اینتر در تازه ترین اظهارات خود نسبت به طارمی گفت.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی؛ برانکو افزود: مهدی طارمی مهاجم کامل و باهوشی برای اینزاگی به حساب خواهد امد. وقتی نام طارمی را می‌شنوم بلافاصله به هوش کمیاب او فکر می‌کنم. مهدی یک بازیکن حرفه‌ای بزرگ است. او از لیگ‌های پایین شروع کرد و در نهایت به لیگ قهرمانان اروپا رسید.

برانکو اضافه کرد: من بازیکنان زیادی را نمی‌شناسم که بتوانند مانند او با لیگ‌ها، ترکیب‌ها و سبک‌های بازی متفاوت سازگار شوند. او برای مربی‌ای مانند اینزاگی که به شدت روی جمع و جور بودن تیم تمرکز می‌کند، فورا به بازیکنی حیاتی تبدیل خواهد شد.

مهدی در محوطه جریمه بسیار خطرناک است و قدرت تمام‌کنندگی بالایی دارد. او همچنین مهاجم سریعی است که پا به توپ عالی‌ای دارد. او تک‌پسته نیست و می‌تواند در سمت چپ خط حمله هم بازی کند.

با من در پرسپولیس، او به‌عنوان مهاجم دوم هم بازی می‌کرد. علاوه بر سرعتش، دید عالی‌ای هم برای بازی دارد. زمانی که انتظارش را ندارید، او فضایی برای هم تیمی‌هایش ایجاد می‌کند تا در آن صاحب توپ شوند و بازی کنند.

دقیقاً به ‌خاطر این توانایی‌ها به‌عنوان یک بازی‌ساز، یافتن بازیکنی برای مقایسه‌ با او به‌عنوان یک مهاجم دشوار است. با توجه به روحیه فداکاری او، غریزه‌اش برای گلزنی و فشار آوردن به مدافعان حریف، به‌نظر من او مانند چیرو ایموبیله است.