پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

روشن: نکونام آبروی خود را پای استقلال گذاشته است

اسطوره باشگاه استقلال که همیشه به حق سخن می گوید، در ارتباط با اتفاقات اخیر باشگاه استقلال که مجددا بین نکونام با خطیر شکر آب شده واکنش نشان داد و گفت: نمی‌دانم پشت خطیر به چه کسی گرم است که از استقلال نمی‌رود.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: جای نکونام بودم همین الان استعفا می‌دادم، نکونام آبرو و اعتبار مربیگری خودش را پای تیم گذاشته است و اگر اعتراض نکند فردا خودش باید جوابگوی نتایج تیم باشد و دو بازی را ببازد همه از چشم او می‌بینند.

روشن افزود: اخیراً با آقای کیومرث هاشمی صحبتی داشتم و گفتم افراد لایق و واجد شرایط زیادی بیرون مجموعه هستند که می‌توانند استقلال را مدیریت کنند ولی رفته‌اند این آقا را از سوئیس کشانده‌اند اینجا و همه دوست و رفقایش را هم به تیم آورده است.

همین آقا هر روز به من پیغام می‌دهد که بیا اینجا مسئولیت قبول کن و رئیس سازمان فوتبال باش و رئیس کمیته فنی باش و مسائلی از این دست که نمی‌دانم فایده‌اش چیست؟

روشن در خاتمه گفت: اول فصل به من گفت بیا مسئولیت قبول کن و من گفتم علی سامره را کنار بگذار تا من بیاییم و او گفت سامره رفیق قدیمی من است و نمی‌توانم این کار را بکنم و من هم گفتم خداحافظ. راحت بگویم، این آقایان با عواملشان دلشان با استقلال نیست.