پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

پیروزی دراماتیک تیم ملی ساحلی ایران

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، در یک بازی نفس گیر و نزدیک، توانست تیم ملی فوتبال ساحلی اسپانیا را در ضربات پنالتی شکست دهد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: ملی پوشان فوتبال ساحلی از ساعت 20:30 به وقت تهران، به مصاف تیم ملی فوتبال اسپانیا از قدرتهای فوتبال ساحلی اروپا رفتند. بازی در وقت معمول و اضافی با نتیجه شش بر شش به پایان رسید. برای تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، محمد علی مختاری چهار گل، مسلم مسیگر یک گل و رضا امیری یک گل به ثمر رساندند.

در حالی که دو سه ثانیه تا پایان بازی در وقت اضافی باقی مانده بود، تیم ملی ایران، گل ششم را هم دریافت کرد تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی، محمدعلی مختاری، پنالتی اش را از دست داد اما علی میرشکاری، امیرحسین اکبری و موحد محمد پور پنالتی هایشان را به گل تبدیل کردند. تیم ملی اسپانیا هم یک پنالتی اش را به گل تبدیل کرد و سه پنالتی اش را از دست داد. میرجلیلی دروازه بان ایران یک پنالتی اسپانیایی ها را مهار کرد و دو پنالتی دیگر اسپانیا یکی به تیر دروازه خورد و به داخل زمین برگشت و دومی به اوت رفت.

ایران با این پیروزی با امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفت. تاهیتی با توجه به پیروزی مقابل آرژانتین 3 امتیازی و در صدر جدول است. پس از ایران با یک امتیاز، اسپانیا با تفاضل صفر و بدون امتیاز در رده سوم و آرژانتین با تفاضل منفی یک و صفر امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

محمدعلی مختاری که در بازی ایران و اسپانیا، موفق به چهار با گلزنی به اسپانیا شد، از سوی کمیته فنی فوتبال ساحلی فیفا، به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.