چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
تکرار قهرمانی استعداد درخشان

آقاجانی – پورعسگری باز هم در صدر

تور ملی والیبال ساحلی بندر امام خمینی (ره) با قهرمانی تیم استعداد درخشان بندر امام خمینی به پایان رسید تا زوج مازندرانی علیرضا آقاجانی و عباس پورعسگری سومین قهرمانی متوالی خود را جشن بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: مسابقات والیبال ساحلی تور ملی بندر امام  که با نام جام «گرامیداشت دهه مبارک فجر» از صبح چهارشنبه 25 بهمن و با حضور 10 تیم آغاز شده بود، امروز (جمعه 27 بهمن) با قهرمانی تیم استعداد درخشان بندر امام خمینی به پایان رسید.

آقاجانی و پورعسگری در دیدار فینال به مصاف ابنیه گستر شمال شرق شاهرود (عبدالحامد میرزاعلی/کمال قریشی) رفتند و دو بر صفر با امتیازهای 21 بر 19 و 21 بر 18 به پیروزی رسیدند تا سومین جام متوالی قهرمانی را بالای سر ببرند. تیم آقاجانی و پورعسگری در دو تور ملی بوشهر و پارسیان نیز قهرمان شدند.

تیم‌های هیات والیبال بندر امام خمینی (بهمن سالمی/آرش وکیلی) و سنگ آهن بافق (مهدی محفوظی/مجتبی آرو) نیز در دیدار رده‌بندی به مصاف هم رفتند و سالمی و وکیلی دو بر صفر به پیروزی رسیدند و در جایگاه سوم مسابقات قرار گرفتند.

سنگ آهن در این مسابقه در دو ست متوالی و با امتیازهای 21 بر 15 و 21 بر 17 مغلوب شد و به مقام چهارمی مسابقات اکتفا کرد.

بدین ترتیب تور ملی بندر امام پس از برگزاری 16 دیدار به پایان رسید و رتبه‌بندی چهار تیم برتر به قرار زیر است:

  1. تیم استعداد درخشان بندر امام خمینی (علیرضا آقاجانی- عباس پورعسگری)
  2. ابنیه گستر شمال شرق شاهرود (عبدالحامد میرزاعلی/کمال قریشی)
  3. هیات والیبال بندر امام خمینی (بهمن سالمی/آرش وکیلی)
  4. سنگ آهن بافق (مهدی محفوظی/مجتبی آرو)

سعید شاهرخی به عنوان سرپرست کل مسابقات، محمد حسین خسروانی (سرپرست فنی)، امیر حسین صادقی (سرپرست داوران)، مسئول vis (نیما نیک نام)، محمدرضا راشدی (مدیر اجرایی) و منصور چرخی به عنوان مسئول زمین‌ها تیم اجرایی برگزار کننده این مسابقات بودند.

همچنین حسن بازدرهوا، احسان براتی‌کیا، حمید طوسی، محمد جمشیدی، رضا یزدان‌پرست، سید محسن عبدالهی موسوی، علی مکوندی و گل محمد کر داوران تور ملی بندر امام خمینی (ره) استان خوزستان بودند.

ساحلی بازان والیبال ایران فصل جدید و فشرده‌ای را با تور ملی بوشهر که از چهارم تا ششم بهمن برگزار شد، آغاز کردند و تیم‌های افروغ گستران افق جنوب (علیرضا آقاجانی-عباس پورعسگری)، سنگ آهن بافق (مهدی محفوظی-مجتبی آرو)، هتل کانیار علی‌آباد کتول (عبدالحامد میرزا علی-آرش وکیلی) و بتن آماده لیان (ابوالحسن خاکی‌زاده-سینا شوکتی) در آن رقابت‌ها در رتبه‌های اول تا چهارم قرار گرفتند.

دومین تور والیبال ساحلی نیز از دهم تا دوازده بهمن به میزبانی پارسیان برگزار شد و بتون آماده لیان (علیرضا آقاجانی-عباس پورعسگری) به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های سنگ آهن بافق (مهدی محفوظی – مجتبی آرو)، پاریاب امیران گنبد (الف) (بهمن سالمی – ضرغام منصوری) و یگانه اسپرت (محمدمهدی رضایی– امیرحسین سلمانیان) در رتبه‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند.

تور ملی والیبال ساحلی (کلوت شهداد) آخرین رویداد این فصل فشرده است که از 7 تا 9 اسفند در کرمان برگزار خواهد شد.