پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
نیم نگاه

تحقق شعار همیشه به پیش در تیم ملی

خبر خوب اینکه دیروز امیر قلعه‌نویی و حشمت مهاجرانی با یکدیگر دیدار کردند.

در این دیدار قلعه‌نویی و مهاجرانی درباره عملکرد تیم ملی در رقابتهای جام ملتهای آسیا در سال ٢٠٢۴ با یکدیگر به صحبت پرداختند.

مهاجرانی سرمربیگری ایران در جام ملتهای آسیا در سال ١٩٧۶ و قلعه‌نویی هدایت ایران در جام ملتهای ٢٠٠٧ و ٢٠٢۴ را در کارنامه دارد.

مهاجرانی بدون شک یکی از مفاخر فوتبال ایران است و از جهاتی ارزش و اعتباری همانند بزرگانی چون عبدالله موحد در ورزش ایران است و مربیانی چون امیر قلعه نویی در آغاز راه مسئولیت برزگ و خطیری که برعهده گرفته اند به رهنمود ها و تجربیات حشمت خان نیاز دارد.

ارتباط با چهره های مردمی و ملی در شرایطی که سیمای تیم ملی به لحاظ ناکام ماندن در لیگ ملت ها تاحدودی کدر شده است برقراری دیدار ها و ملاقات ها با مردان خوشنام و مورد قبول مردم می تواند اعتماد از دست رفته را به تیم ملی بازگرداند.

این روز ها بحث های زیادی درباره نتایج تیم ملی و برخی رفتار ها و گفتار ها می شود ولی تاکید ما باز هم برتشکیل نشست های کارشناسی با حضور مردان ملی اندیش است. تیم ملی برای باقی ماندن در افکار عمومی و حضور موثر در صحنه های بین المللی نیازمند طرح و نگاه هایی نوین است و دراین رهگذر فدراسیون فوتبال و شخص امیر قلعه نویی باید پیشگام شوند تا تسلیم شرایط نشده و شعار همیشه به پیش را تحقق بخشند.

نویسنده: حسین علی اسماعیلی