چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
اهوازی‌ها یحیی را می‌خواهند

ربیعی در یک‌ قدمی فولاد،

چراغ سبز ربیعی به فولاد و استعفا از ذوب‌آهن تازه تربن اقدام این مربی جوان است.

تابستان هیات‌مدیره فولاد در نظر داشت محمد ربیعی را جایگزین علیرضا منصوریان کند اما سرمربی وقت فولاد لابی های زیادی کرد تا جایگاهش را حفظ کند.

از این رو ربیعی راهی اصفهان شد و قرار بر این شد که برای فصل بعد به اهواز برود. اما با منتفی شدن انتقال یحیی به فولاد، مدیربرنامه‌های مشترک این دو مربی با فولادی‌ها در مورد ربیعی صحبت کرد.

 اواسط هفته گذشته این پیشنهاد به ربیعی مطرح شد و او نیز به نیما نکیسا مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اعلام کرد بازی با ملوان آخرین حضور او در باشگاه ذوب‌آهن است. 

سرمربی ذوب‌آهن  همان‌طور که به نکیسا از قبل اعلام کرده بود بعد از بازی تیمش با ذوب‌آهن تصمیم گرفت به‌صورت شفاهی از سمت خود در این باشگاه استعفا دهد. در این میان ربیعی برای جدایی‌اش تیم ذوب دلایلی دارد و اگر همچنان این مخالفت‌ها ادامه داشته باشد او با استعفای کتبی از ذوب جدا خواهد شد.

ربیعی با این هدف راهی ذوب شد که بتواند این باشگاه را به روزهای اوجش برگرداند و در این راه هم تا حد زیادی موفق بود. در ادامه او در نیم فصل خواهان تقویت تیمش شد تا بتوانند شانس خود را برای کسب سهمیه افزایش دهند اما متوجه شد در این باشگاه اصفهانی مدیرانش ترجیح می‌دهند در همان حد یک تیم معمولی هزینه کرده و دنبال کسب سهمیه نباشند.

البته ربیعی چندان از ابتدا تمایلی به همکاری با ذوب آهن نداشت و در طول فصل بارها با پیشنهادات مختلف روبرو شد و چندین بار قصد ترک ذوب آهن را داشت.

به نظر می‌رسد این بار جدایی ربیعی قطعی است و شاید او در ادامه مسابقات سرمربی فولاد شود. هرچند هواداران فولاد چندان بازخورد خوبی نسبت به انتقال او به تیمشان نشان نداده و منتظر بازگشت یحیی گل محمدی به فولاد بودند.

گزارش: نیلوفر مژدهی