پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
خطیر اسفند ماه می رود؟

نکونام شرایط تغییر سیستم ندارد

برای تغییر سیستم در طول فصل و بازی با چهار مدافع جذب یک پلی میکر توانا پس از جباروف و پاتوسی از نون شب واجب تر بود و هر سال خلاء یک هافبک بازیساز کاملا مشهود است اما هیچ یک از مدیران اراده ای برای جبران آن نداشتند.

نکونام برای بازی با چهار مدافع مجبور است از رضاوند در پست غیر تخصصی بهره بگیرد و مهدیپور یا حامدی فر در کنار چشمی، کمربند میانی را تشکیل بدهند.

 و پس از مصدومیت - محرومیت رضاوند، بالاجبار یا با سه مدافع بازی خواهیم کرد و یا باید ماشاریپوف را یک خط عقب تر بازی داد.

این در حالی است که نکونام به حضور اورونوف امید زیادی داشت تا کمی از مشکلات میانه میدان حل شود اما این بازیکن هایجک شد و به تیم رفیب رفت تا مشکلات سرمربی با مدیریت چندبرابر شود.

استقلال هم از نظر مهره و هم مشکلات درونی بسیار متزلزل است و با اینکه گفته می شود خطیر اواسط اسفند از اسنقلال جدا می شود نمی توان به تصمیمات احتمالی امیدوار بود.

شنیده می شود ‌جانشین خطیر دوست آقا محمدی است و وی یک مدیر کاملا اقتصادی و بانکی را به وزارت معرفی کرده تا از مشکلات استقلال بکاهد اما این در حالی است که مدیریت استقلال این اخبار را رد کردند و معتقدند که با قدرت به کار خود در تیم ادامه می دهند و با جذب سه بازیکن در نیم فصل عملکرد بسیار قابل قبولی داشتند و انتظارت را برآورده کردند!

گزارش: سوده رحمانوند