پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

نیکولوف در ایتالیا تمدید کرد

الکساندر نیکولوف دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال بلغارستان تا سال 2028 با باشگاه لوبه ایتالیا قرارداد امضا کرد و در این تیم ماندگار شد.

نیکولوف پس از تمدید قرارداد با این باشگاه گفت: من بسیار خوشحالم و از لوبه برای این فرصت جدید تشکر می کنم. می‌خواهم بر قدردانی خود از کسانی که با حمایت من برای رسیدن به این هدف کمک کردند، تشکر کنم. ماجراجویی های من در لیگ ایتالیا تجربه من را افزایش داده است و باعث رشد به عنوان یک بازیکن و از دیدگاه انسانی شده است. من به کار روی خودم ادامه خواهم داد تا تکنیکم را اصلاح کنم و حتی از نظر ذهنی آمادگی بیشتری داشته باشم.

وی افزود: شاید واضح باشد، اما اگر تصمیم گرفتم به باشگاه قرارداد امضا کنم به این دلیل است که محیطی مهمان نواز در اینجا پیدا کردم و لوبه را خانه خود می دانم. برای من مهم است که اعتماد بپه کورمیو، همه مدیران و کارکنان را داشته باشم، همان‌طور که باید روی هواداران گرم و با روحیه حساب کرد. هواداران ما به کل تیم نزدیک هستند و به ما کمک می کنند تا بر مشکلات غلبه کنیم. می خواهم با تشویق آنها به بازی ادامه دهم و آنها را خوشحال کنم. من رویای کسب عنوانی در رنگ قرمز و سفید و پی ریزی یک چرخه موفقیت دارم!

نیکولوف هم دوره بازیکنان ایرانی پوریا حسین خان زاده، یوسف کاظمی و... است. بازیکنان ما کجا هستند و نیکولوف ها در کجای والیبال دنیا؟

گزارش: ج - دوستدار