پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
آغاز دور برگشت لیگ برتر و مشکلات سرخابی ها؛

استقلال به سختی برد، پرسپولیس به راحتی باخت!

دو تیم پایتخت در شروع دوباره لیگ برتر حال و روز خوشی ندارند. سرخابی ها در چنبره مشکلات گرفتار شده اند و دعواهای همیشگی دست از سر آنها و هواداران برنمی دارد.

پرسپولیس که با اوسمار و پنجره بسته نقل و انتقالات نتوانسته بود از آل کثیر، عبدالکریم حسن و ارونوف استفاده کند در اراک به باختی تلخ تن داد و با بازیگوشی ولغزش بیرانوند گلی عجیب دریافت کرد.

جدا شدن عمری و سرلک و محرومیت عالیشاه  دست به دست داده بود تا اوسمار در اولین حضورش به عنوان سرمربی کار را با شکست تجربه کند.

اضافه شدن طباطبایی و شکوری به عنوان دو عضو جدید هیات مدیره هم با حواشی و شایعاتی همراه است.

به هر حال اوضاع مدیریتی وفنی پرسپولیس خیلی روبراه نیست.شایعاتی هم در باره کنار گذاشتن درویش وجود دارد. این شرایط در آغاز دور برگشت خیلی به مذاق هواداران خوش نیامد و باخت به آلومینیوم کام آنها را تلخ کرد.

استقلال هم مانند رقیب سنتی خود با کوهی از مشکلات رو به رو است. نکونام و بازیکنانش به عشق هواداران تلاش می کنند اما همه می دانند خطیر و تیم رسانه او خیلی با نکونام همراه نیستند.

استقلال در فصل نقل و انتقالات خیلی خوب کار نکرد. شاریپوف و فخرالدینی جذب شدند اما درخصوص شرایط مالی باید اعتراف کرد اوضاع آبی ها مناسب نیست.

استقلال اگر چه در وقت اول و در برابر نفت آبادان ناهماهنگ ‌بود اما در وقت دوم کار را سرعتی و تهاجمی آغاز کرد و با گل زیبای مهدی پور به سه امتیاز  شیرین دست یافت.

شاگردان نکونام با این برد در صدر جدول ایستادند و پنج امتیاز از پرسپولیس جلو افتادند.

نویسنده: احمد میرزاییان