چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
ایران آرژانتین را شش تایی کرد

فوتبال ساحلی در یک چهارم نهایی جام جهانی

بامداد یکشنبه در ورزشگاه D3 دبی، جشنواره گل ملی پوشان فوتبال ساحلی برگزار شد و تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، توانست از سد تیم ملی فوتبال ساحلی آرژانتین بگذارد و سه امتیاز بگیرد و صعودش را قطعی کند.

به گزارش البرزورزشی:برای تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، محمد علی مختاری، حمید بهزاد پور(دروازه بان)، رضا امیری، محمد مرادی، موحد محمدپور و علی میرشکاری گلزنی کردند تا ایران شش بر سه راه راه پوشان آبی و سفید را شکست دهد.ایران با این سه امتیاز، چهار امتیازی شد و در رده دوم جدول قرار گرفت تا پس از تاهیتی شش امتیازی، صعودش را به مرحله بعدی قطعی کند.

ایران و تاهیتی، روز دوشنبه 30 بهمن ماه از ساعت 20:30 به وقت تهران به مصاف هم می روند تا تکلیف سرگروه مسابقات مشخص شود.

اگر ایران در وقت قانونی و سه دقیقه وقت اضافی (درصورت تساوی در وقت قانونی)، تاهیتی را شکست دهد، به عنوان تیم اول صعود خواهد کرد و در مرحله یک چهارم نهایی، حریف تیم دوم گروه اول خواهد شد اما اگر ایران در وقت قانونی، سه دقیقه وقت اضافی (درصورت تساوی در وقت قانونی) شکست بخورد به عنوان تیم دوم به مصاف تیم اول گروه اول خواهد رفت.

در صورت تساوی بازی در وقت قانونی و سه دقیقه وقت اضافی، چه با پیروزی در ضربات پنالتی و چه با شکست در ضربات پنالتی، ایران تیم دوم جدول می شود و باید با تیم اول گروه اول در مرحله یک چهارم نهایی بازی کند.

علی میرشکاری که در بازی ایران و آرژانتین، یکی از شش گل ایران به آرژانتین را به ثمر رساند، از سوی فیفا، به عنوان بهترین بازیکن بازی ایران و آرژانتین انتخاب شد.

در بازی قبلی ایران مقابل اسپانیا، محمدعلی مختاری زننده چهار گل از شش گل ایران به اسپانیا، بهترین بازیکن زمین شده بود. به این ترتیب در هر دو بازی ایران مقابل حریفان، دو بازیکن از ایران به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شده اند.