پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
کنعانی محروم می شود؟

اختلاف بین کمیته انضباطی با اخلاق

رسیدگی به پرونده کنعانی زادگان بر عهده کدام کمیته است، انضباطی یا اخلاق.این نکته مورد اختلاف این دو کمیته واقع شده است.

به گزارش البرزورزشی:عبداللهی،عضو کمیته انضباطی فدراسیون در این رابطه می گوید:

چون این اتفاق قبل از خروج اتوبوس تیم پرسپولیس از ورزشگاه بوده پس این اتفاق در ورزشگاه رخ داده و در حیطه اختیارات کمیته انضباطی است. آیین‌نامه بر این موضوع صراحت دارد و کمیته اخلاق به این موضوع رسیدگی نمی‌کند.

در حال حاضر تمامی کار‌ها سیستمی انجام می‌شود. فرصت ۴۸ ساعته به کنعانی‌زادگان داده شده تا دفاعیه خود را ارسال کند. معمولاً در چنین پرونده‌هایی نیازی به احضار نیست ولی اگر در رسیدگی به پرونده مشخص شد که ضرورت دارد تا خاطی احضار شود این اتفاق صورت می‌گیرد. هنوز دفاعیه ارسال نشده و فرصت برای ارسال دفاعیه وجود دارد.

رسیدگی به پرونده حسین کنعانی زادگان مدافع تیم پرسپولیس مثل برق به جریان افتاد.از شواهد چنین پیداست که رسیدگی به پرونده ها سرعت خاص به خود گرفته است.امیدواریم که این موضوع در تمام سطوح اینگونه وبا سرعت ادامه پیدا کند.

پس از شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم در اراک، محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع ملی‌پوش پرسپولیس هنگام سوار شدن بازیکنان این تیم به اتوبوس در واکنش به شعار برخی هواداران، به سمت آنها حمله‌ور شد.

در این‌باره نشان می‌دهد کنعانی‌زادگان تا این لحظه دفاعیات خود را به کمیته انضباطی ارسال نکرده و تا پایان امروز برای این کار وقت دارد.

کمیته انضباطی که روزهای دوشنبه هر هفته جلسه دارد؛ در جلسه فردای خود بررسی‌ اولیه‌ای از اتفاقات اراک را در دستور کار قرار می‌دهد و به گزارش‌های ناظر و دفاعیات احتمالی کنعانی‌زادگان رسیدگی خواهد کرد.