چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
تمام مشکلات ربیعی در ذوب

استوری بازیکنان و مخالفت مدیر کارخانه

جلسات طولانی ربیعی برای جدایی از ذوب‌آهن تا این لحظه با مخالفت رئیس کارخانه رو‌به‌رو شده است.

به گزارش البرزورزشی:باشگاه فولاد‌ خوزستان برای فرار از بحران به‌دنبال استخدام یحیی گل‌محمدی بود و بعد از اینکه به هر دلیلی با این مربی به توافق نرسید با محمد ربیعی سرمربی ذوب‌آهن وارد مذاکره شد. این در‌حالی است که ربیعی فصل خوبی را در ذوب‌آهن سپری کرده و توانسته این تیم را با کمترین هزینه در بین تیم‌های نسبتا بالای جدولی جای دهد.

همان‌طور که پیش از این خبر داده بودیم ربیعی با وجود اینکه تیمش شرایط خوبی در جدول مسابقات دارد قصد ماندن در باشگاه ذوب‌آهن را ندارد؛ چراکه بعد از 6 ماه کار در این باشگاه به این نتیجه رسیده که مدیرانش جاه‌طلب نبوده و هدف‌شان همان بقای تیم در لیگ برتر است، موردی که او را از خواسته‌هایش دور می‌کند.

 اگرچه نیما نکیسا به‌عنوان مدیرعامل باشگاه ذوب مخالفتی با جدایی ربیعی ندارد، اما هیات‌مدیره این باشگاه و رئیس کارخانه ذوب‌آهن مخالف جدی رفتن ربیعی هستند. در همین راستا روز گذشته جلسات طولانی بین ربیعی و مدیران باشگاه ذوب برگزار شد و این مربی با دلایلش توانست تا حد زیادی آنها را متقاعد کند که به جدایی‌اش رضایت دهند، اما مشکل اینجاست که رئیس کارخانه ذوب‌آهن باید حرف آخر را بزند و او نیز هنوز متقاعد نشده است.

جلسات ربیعی با ذوب‌آهنی‌ها تا شب گذشته همچنان ادامه داشت و به‌نظر می‌آید درنهایت امروز طرفین به نتیجه نهایی برسند. فعلا ربیعی توانسته هیات‌مدیره را متقاعد به رفتن کند و فقط رئیس کارخانه مانده است.از طرفی بازیکنان این تیم در اقدامی هماهنگ در فضای مجازی، طی استوری‌هایی از این مربی خواستند بماند. تمرینات ذوب نیز امروز بعد از دو روز وقفه آغاز خواهد شد و اگر ربیعی در این تمرین حاضر نشود باید جدایی او از تیم اصفهانی و رفتنش به فولاد را قطعی بدانیم.