پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
مشکل دو بازیکن استقلال به نفع قرمزها

هواداران پرسپولیس به دنبال حامدی فرو مطهری

بازیکن استقلال به دلیل عدم حل موضوع قراردادش محل تمرین تیم را ترک کرد.

امید حامدی فر بازیکن جوان استقلال  که بعد از بازی استقلال با نفت آبادان خواستار اصلاح قراردادش شده بود پس از مشاهده بی تفاوتی مدیران باشگاه واکنش نشان داد و از آنجایی که اتفاقی در این خصوص رخ نداده، روز شنبه با استقلال تمرین نکرد و محل تمرین تیم را ترک کرد.

حامدی‌فر دیروز در محل تمرین آبی‌ها حضور یافت و اعلام کرد که تا حل نشدن مشکلش دیگر در تمرینات حضور نخواهد یافت و پس از آن بدون انجام تمرین ، کمپ ناصر حجازی را ترک کرد. باید دید بالاخره وضعیت این بازیکن چه خواهد شد.

بر اساس شنیده ها، برخی از هواداران ویژه تیم پرسپولیس با ارتباط با این بازیکن پیشنهادی ارائه داده اند.پیش از این صحبت در خصوص پیوستن ارسلان مطهری به پرسپولیس شد و اینکه بازیکن مازاد استقلال قصد دارد با حضور در تیم رقیب شرایط بد خود را در تیم نکونام جبران کرده و به نوعی از کادرفنی و مدیران استقلال انتقام بگیرد.

البته که این بازیکن اعلام کرده تا جایی که امکانش باشد برای گرفتن حقش از استقلال پیش می رود و کوتاه بیا نیست پیش از این و در فصل گذشته زمانی که وی در لیست مازاد قرار گرفت استقلالی ها را تهدید به شکایت و گرفتن حقش کرد و این بار نیز وی در این مورد به استقلالی ها اخطار داده است.

گزارش: فرزانه میرزایی