پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

فولاد و ذوب آهن سرگردان ربیعی

در روزهای بلاتکلیفی ربیعی در اصفهان، موضوع فولاد و یحیی هنوز منتفی نیست.

به گزارش البرزورزشی:محمد ربیعی بعد از استعفا از هدایت تیم ذوب‌آهن هنوز نتوانسته رضایت مدیران این باشگاه را برای جدایی جلب کند و اگر این اتفاق رخ ندهد او مجبور خواهد شد در این تیم به کارش ادامه دهد. البته ربیعی با دلایل متعددی که آورده توانسته رضایت اعضای هیات مدیره باشگاه ذوب را جلب کند اما مشکل اصلی رئیس کارخانه ذوب آهن است. جالب اینکه او قرار بود تا شنبه شب نظر نهایی‌اش را در مورد جدایی ربیعی بدهد اما تا دیشب موبایل خود را از دسترس خارج کرده بود تا ربیعی همچنان بلاتکلیف باشد.

جالب اینکه نیما نکیسا با اطمینان خاطر بابت جدایی ربیعی بعد از ظهر دیروز نشستی را با مشاور خود، محسن بیاتی‌نیا برگزار کرد تا در مورد جانشین ربیعی تصمیم‌گیری کنند؛ خبری که خیلی زود به لیدرهای باشگاه ذوب رسید و آنها با تجمع مقابل ساختمان این باشگاه شعارهای تندی را علیه نکیسا سر دادند و اعتراض داشتند به اینکه چرا به‌راحتی با جدایی ربیعی موافقت کرده و هیچ تلاشی برای ماندن او نمی‌کند.

در این میان بهرام رضاییان، مدیرعامل فولاد چند روزی است که در اصفهان به‌سر می‌برد تا تکلیف ربیعی را برای حضور در باشگاهش یکسره کند که فعلا به نتیجه نرسیده است. او در سوی دیگر به دنبال مجوز برای حضور یحیی گل‌محمدی در فولاد نیز هست. با شرایط موجود نه تکلیف وضعیت نیمکت ذوب‌آهن برای ادامه فصل مشخص است نه فولاد.

 ناگفته نماند نکیسا در نظر دارد در صورت قطعی شدن جدایی ربیعی یک سرمربی خارجی را جایگزین او کرده و قاسم حدادی فر را هم به نیمکت تیمش برگرداند.