پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
گشتی در مستطیل سبز

طارمی آسیب دید

اخبار مهم این روز های فوتبال ایران و جهان به طور گذرا از نظر علاقه مندان این ورزش زیبا می گذرد که در صدر آنها آسیب دیدگی مهدی طارمی قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: باشگاه پورتو تایید کرد مهدی طارمی در تمرین‌ دچار آسیب‌دیدگی شده است و در حال حاضر تحت درمان قرار دارد و احتمال دارد دیدار با آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهد.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران ماه‌های آخر حضورش در پورتو را سپری می‌کند و قرار است در پایان مهلت قراردادش راهی اینتر شود.

رونالدو بهترین بازیکن لیگ عربستان

 سایت سوفا اسکور، فهرست بهترین بازیکنان فصل جاری لیگ عربستان بعد از گذشت ۲۰ هفته را اعلام کرد. با آن‌که کریستیانو رونالدو در فصل جاری نمایش خیره‌کننده‌ای در النصر داشته و موفق به زدن ۲۱ گل شده است ولی بهترین بازیکن فصل جاری لیگ عربستان نیست.

او در فصل جاری لیگ حرفه‌ای عربستان موفق به زدن ۹ گل و دادن چهار پاس گل شده است تا بالاترین نمره را به خود اختصاص دهد. کریستیانو رونالدو با کسب نمره ۷.۹۹ در جایگاه دوم قرار دارد و تالیسکا دیگر بازیکن النصر هم با ۷.۹۸ در رده سوم جای دارد تا به ترتیب سه بازیکن برتر فصل جاری لیگ عربستان باشند.

قضاوت فغانی در امارات

در یکی از بازی‌های حساس دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دو تیم العین امارات و نسف‌قارشی به مصاف هم خواهند رفت. این بازی چهارشنبه و به میزبانی تیم اماراتی برگزار خواهد شد.

روزنامه حدث الریاضیه امارات با تیتر «داور دیدار عراق و اردن بازی العین را در لیگ قهرمانان آسیا قضاوت می‌کند» نوشت: «کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت علیرضا فغانی را به عنوان داور دیدار العین و نسف‌قارشی انتخاب کند.

دعوت مجدد فغانی از سوی کنفدراسیون آسیا حمایتی از حقانیت این داور ایرانی مقابل سم پاشی عراقی ها است.