پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
هیات مدیره پرسپولیس

سه کاندیدا برای دو پست

هیات‌ مدیره پرسپولیس به‌زودی معرفی می‌شود و احتمال جانشینی انصاری به جای شکوری یا طباطبایی وجود دارد.

مجمع باشگاه پرسپولیس در تاریخ 24 بهمن‌ماه تشکیل جلسه داد و در خاتمه این جلسه اعلام شد که حسن طباطبایی و ابراهیم شکوری به‌عنوان دو عضو جدید هیات‌مدیره این باشگاه انتخاب شده‌اند. این در حالی است که نه سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و نه پایگاه خبری وزارت ورزش خبر رسمی مبنی‌بر اضافه شدن این دو عضو اشاره شده به هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس منتشر نکردند.

با این تفاسیر باید منتظر معرفی اعضای جدید هیات‌مدیره این باشگاه در روزهای آتی باشیم. در همین راستا باخبر شدیم که احتمال اینکه یک جابه‌جایی در اسامی اعلام‌شده به وجود بیاید زیاد است.

به این شکل که محمد انصاری جایگزین یکی از دو عضو مدنظر باشد. در این میان خود طباطبایی اصلا مشتاق نیست در هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس فعالیت کند و وزارت ورزش پیش‌تر قول حضور او در پست ریاست شرکت توسعه و تجهیز را داده بود که درنهایت کیومرث هاشمی این پست را به حسین طلا داد.

 در سوی دیگر انتخاب ابراهیم شکوری به‌عنوان عضو جدیدی از هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس نیز به مذاق هواداران این تیم خوش نیامده و این مساله باعث شده او برای بازگشت به این باشگاه دچار تردید شود. به هر شکل دو عضو جدید هیات‌مدیره پرسپولیس به‌زودی معرفی می‌شوند و آنها از بین سه گزینه نامبرده انتخاب خواهند شد.

گزارش: نیلوفر مژدهی