پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

باز هم تعلل درویش به پرسپولیس ضربه زد

باشگاه پرسپولیس تقریبا سه ماه پیش بود که پرداختی آخر رادوشویچ را با 200 هزار یورو جریمه دیرکرد پرداخت کرد تا این بازیکن دیگر طلبی نداشته باشد.

بارها به مدیران باشگاه تاکید شد که برای بسته شدن پرونده رادو باید مالیات او را بپردازند در غیر این صورت پنجره نقل و انتقالاتی‌شان بسته خواهد شد.

در طول این مدت نیز هشدارهایی از سوی برخی از کارشناسان مالیاتی به مدیریت باشگاه داده شد که برای گرفتن مفاصا حساب مالیاتی رادو در اداره مالیات ایران اقدام کرده و آن را برای اداره مالیات کرواسی ارسال کنند؛ چراکه ممکن است این موضوع چند روزی زمان ببرد. اما با این حال مدیران باشگاه تاکید داشتند به مانند مالیات برانکو خیلی زود مفاصا حساب رادو را گرفته و با تاییدیه اداره مالیات کرواسی پنجره نقل و انتقالات را باز خواهند کرد!

در شرایط فعلی مشکل اصلی باشگاه پرسپولیس عدم همکاری وکیل رادو است. وکیلی که مدیریت باشگاه پرسپولیس شناخت کاملی از او داشت و می‌دانست فردی بسیار سختگیر است. مخصوصا اینکه او به‌خاطر دو سه روز تاخیر در پرداخت قسط سوم رادو از پرسپولیس شکایت و 200 هزار یورو دیگر غرامت گرفت. حالا این وکیل از قرار معلوم توافقنامه بین باشگاه پرسپولیس و اداره مالیات را چندان قبول ندارد و حاضر نیست تایید اداره مالیات کرواسی را گرفته و به فیفا اعلام کند که پرونده بسته شده است.

در این راستا احتمالا باشگاه پرسپولیس از اداره مالیات کشورمان بخواهد خودشان به هر طریقی با اداره مالیات کرواسی ارتباط برقرار کرده و تاییده مفاصا حساب رادو را گرفته و برای فیفا اراسال کنند.

موردی که چند روزی زمان خواهد برد. به هر شکل باید دید پرسپولیس به چه طریق موفق به باز کردن پنجره خود خواهد شد و قدر مسلم اگر این باشگاه چند هفته پیش در این مورد اقدام می‌کرد الان اوسمار در بلاتکلیفی به سر نمی‌برد.

گزارش: نیلوفر مژدهی