پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
حال دلاوری خوب است

احدی؛ مربیان کوبایی و قضاوت زود هنگام

قهرمان بلند آوازه بوکس ایران در بیمارستان بستری شد.

جاسم دلاوری بوکسور دلاور مازندرانی به طور ناگهانی در بیمارستان شریعتی تهران بستری شد.

اکبر احدی، کارشناس و مربی خبره بوکس در اینباره به البرز ورزشی گفت: با جاسم صحبت کرده ام روحیه خوبی دارد و به یاری خدا به زودی به صحنه ورزش باز می گردد. آن طوری که خودش گفته است جای نگرانی نیست.

سرمربی تیم بوکس نوجوانان ایران درباره پشتوانه های فدراسیون بوکس گفت: به زودی اردوی آماده سازی نوجوانان در مازندران برپا خواهد شد و اواسط تیرماه نیز مشت زن های نوجوان را در تورنمنت باکو شرکت خواهیم داد و احتمالا اردوی مشترک نیز با ازبکستان خواهیم داشت.

احدی مقصد نهایی بوکس نوجوانان را شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در ابوظبی ذکر کرد و گفت: این رقابت ها از روز 31 مردادماه سال 1403 آغاز خواهد شد و امیدواریم که بهتر از دوره قبل ظاهر شویم، در مسابقات گذشته تیم ایران یک طلا، یک نقره و سه برنز کسب کرد که کارنامه بسیاری خوبی بود و خوشبختانه فدراسیون بوکس برای پشتوانه سازی برنامه های مطلوبی را در دست اجرا دارد.

سرمربی سابق تیم ملی بوکس درباره مربیان کوبایی شاغل در ایران نیز گفت: این مربیان از مهد بوکس دنیا به کشور ما آمده اند و اردیبهشت ماه مسابقات قهرمانی بزرگسالان ایران در تایلند نخستین محک آنها خواهد بود ولی باید به این مربیان فرصت کافی بدهیم. سه یا چهار ماه زمان محدودی برای قضاوت درباره عملکرد مربیان کوبایی خواهد بود، در اینباره باید صبوری به خرج بدهیم.

گفت و گو: پیام محرمی